125er Kurs frisch abschlossen, muss das L dran bleiben?

  • Hallo


    Ich habe heute den A1 Kurs für den 125er abgeschlossen. Darf ich jetzt direkt nach dem Kurs ohne L fahren oder muss ich warten bis ich meinen neuen Ausweis bekommen habe?


    Gruss

  • Ja ha au gmeint, däffsch s'L ersch nachdä praktische Prüefig wägnäh. Bisch ja bis zur Prüefig immerna Lärnfahrer, au wännd dä Grundkurs gmacht häsch. Und chunsch ja kän andere Uswis über nachem Grundkurs....vo dämm här.


    Also andersch wärs für mich jez nöd logisch :confused_face:

    Never give up!

  • Ne, wenn dä Autoführerschii häsch bruchsch für dä 125er nur 8h Kurs, dann häsch dä A1 bis max. 11kw :winking_face:


    Ich muen jetzt nur min bestättigung und Autoführerschiin bim verkehrsamt abgeh und warte bis i dä neu uswiis überchum.


    Mini frag isch ebä obi jetzt scho ohne L fahre dörf. Bis dä uswiis chunt gaht a ziitli :-/
    Händ hüt scho drüber diskutiert i dä fahrschuel. Dä eint fahrlehrer seit jo und dä ander seit abwarte bis neu uswiis chunt.

  • D Polizei chan ganz schnell mit em StVa Kontakt ufneh und luege öb din Uswiis in bearbeitig isch.
    Mit abgschlossnem Grundkurs bisch kein Lernfahrer meh, chasch s L also wegneh.


    Wo ich nach 2 Jahr min Töff entdrosslet han, bin ich au offe mit ere Kopie vom A-beschr. Uswiis go fahre (will de Originali ufem StVa gsii isch zum umschriibe) und prompt ine Kontrolle cho. Isch aber alles OK gsi, nachdem d Polizei churz d Sachlag vom StVa bestätige la het.


    Schlimmschtefalls choschtets di 40.-

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Merci für dä Info. Dann wärs theoretisch strafbar wenni jetzt mitem L fahre?


    Dann tueni dä L hüt wegmontierä :grinning_squinting_face: Bin froh wenn's weg isch, dann klebet nüme so viel autos hinnä. Das nervt mi am meischtä, da chasch no so schnell fahre.
    Morn gibi dä bestättigung mit Führerschii persönlich ab, dann gahts sicher schneller :smiling_face: