Mein neues Bike

  • Sumos sind eh nid jedermanns sache. Wer eini chauft sett sich bewusst si uf was er sich ilad. Di meischte fahrid eh nur uf de strecki, für was es au dänkt wär.
    Und 510 sind nur afällig bi sertige wo ned wüssed wiemer richtig mit somene töff umgat. han bis etzt nid einisch nur di chlinscht macke gha, will ich halt weiss wienich demit muess umgaa.. die wo das ned chönnt oder zfuul sind chaufet sich halt wartigsarmi alltagssumos wie z.b lc4 oder 610ner husky :thinking_face: Richtig sumofahrer gits halt ned viel.. zumindescht uf de strass triffsch si ned viel a. Und a propo lärm, muessi au sege dases zum teil strösseler oder naked bikes git wo illegali töpf drundert hennd und isch richtig anagnähm wenn die so umeschreied.. denke isch ned nur wege de sumos das sie töffverbot machet... git halt meh un meh fahrer wo unvernünftig sind oder fahred :thinking_face:
    Mini Meinig


    Gruess

    Ich weiss ned, aber du tönsch wie ich mit 18i. Au total Hitzchöpfig vo wege Gruppedruck und dem Fahrkönne ect. Wer sich über sini Fähigkeite im Strassevercher setzt nume zu voll debii si isch det definitiv falsch. Mer hend dazumal i eusere Clique au 1-2 söttig gha wo wege dem uf d Schnurre gheit isch. Mit de Ziit hani müessse lerne, mis eignige Tempo zfahre, au weni das eigentlich ned will....Aber am Schluss sichs mer z guet cho.


    Vor 2 Jahr simer au mitere Gruppe uf Arosa ufe, dete hemer promt eine gha wo gmeint her er müessi de andere nacho, obwohl er de Hügel gar ned kennt het und die Tourleader de jede Tag ufe und abeheized. De isch vollgas ufe 90 Grad Kurve zuegfahre und verschrocke das die so zue macht. Denn hets no Sand am Bode gha vonere Baustell. Er verbremst sich, gheit uf d Schnurre. Ich bin grad hinder ihm gsi. Zwar versetzt aber dur sin Sturtz hani müesse uswiiche und voll bremse. Dur de Sand hets mi denn au gnoh und 3 ander hinde mir au, das e S-Kurve gsi isch und dementsprechend unübersichtlich. De Typ isch definitiv en Fahrafänger gsi und hetti wie ichs vorgschlage han ganz nach hinde ghört. Aber er het halt au gmeint er chöngs denn scho besser.


    Was verstahsch du unterme ''richtige'' SuMo-Fahrer? So Sache wie Drifts und anduurendi Stunts hend uf de Strass nüüt verlore. Grad die Drifterei isch ufem Strassebelag eher schwirig und ermöglichts es ''richtigs'' SuMo fahre gar ned und schneller bisch mit dem au ned. Es git vermuetlich en Huufe erfahrni Endurofahrer wo eu mitere 20 Jährige Maschine würded abtröchne.


    Under afällig verstah ich wemer all 15 tkm muess e Revision mache. I han uf minere alte LC4 122 000 km druffe und no nie hets tätscht trotz Optimierig. Und dir isch hoffentlich klar, das die meischte Lüüt de Sound vo de Einzylinder egal welcher Marke als am störendste empfunde wird, au wenns nur 80 dB hend? Das isch ufgrund vo de Abgaspulsatione so, das isch au de Markanti Ton :thumbsup: .


    Verstah mi ned fasch, aber i han s Gfühl du bisch nani so lang uf de Strass unterwägs mit em Töff. Das isch Züüg womer erscht mit de Ziit lernt (die meischte lerneds emel). Uf de Buechenegg oder em Albispass isches amel au so schlimm weni mit em Auto unterwegs bin. Allgemein Töfffahrer wo die ganzi Strass bruuched, grad i de enge Kurve bringed mich is Schwitze, Denn fahreds da scho die gröschte Chläpf, dicks L am Heck, sind aber no nie Töff gfahre. Wenn möglich isch de Töff no offe und mitere offne Trööte. Weni so en Spinner mal sött uflade hani also gar kei Mitleid. Und ich fahre au vil Töff und bin meh für die als für die Möchtegernschumis uf de Strass mit ihrne Subarus ect.


    Ebe ned in falsche Hals kriege, ich wott der da ned as Bei fahre :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Bitte vorsichtig si mit so ussage..


    Isch doch nöd mini Ussag gsii, sondern diini. Du hesch doch gschribe, "ier" sind so lang (zu) aggressiv gfahre, bis öppis passiert isch. Ob elei oder i de Gruppe isch doch völlig wurscht. Aggressivität ("dir zeig ich's") ghört nöd uf en Töff oder allgemein in Verkehr. Isch aber nur mini Meinig.


    Mer schweifed aber ab. Wennd mit "minere" Ussag immer noni klar chunnsch -> PN


    Ich wünsch em zPascii uf jede Fall gueti starki Nerve, denn het er sicher lang Spass a de Husky :thumbsup:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur


  • Joa du hesch recht vermuetet bi nu ned lang mit töff unterwegs, aber ich kenne mis bike und dgrenze vo mir und em töff. Ich fahre mit Verstand und gange au nur uf dstrass wenni voll parat bi .. ghöre ned zu dene helde wo meinid si sind die beschte wenns en fette chlapf hennd.. Aber de us üssere gruppe isch so eine gsi .. hett ned so guet chönne fahre und hett welle zeige dassers au chan und passiert isch. Un Urteile über anderi wo du ned kennsch und nu nie gseh hesch fahre findi au ned guet.. naja.. Und so sache wie unfäll vo kollege oder au anderi ( han au scho eine erläbt ufem Nufene) schreckit ab und bringet eine wieder zum nachedenke und a sinere istellig zschaffe... Und sione sturz wie du erlebt hesch chan au us andere Grünnd wenn allei unterwegs bisch passiere. z.B. gegestand uf de strass..


    En richtige Sumofahrer sind für mich die uf de strecki.. und wenns di beruigt ich chan ned weheele, stoppies mache oder drifte :smiling_face: Wetts au ned chönne bis uf wheelies^^ MIr isches eifach zu schade ume töff.. Ich lah mi au ned uf renne i oder so wenn mi eine überholt, will ich weiss sgit mengne wo besser fahrt als ich und das füehrt nur zu unfäll, wenn mer versucht disem nachezfahre :thinking_face: Zudem isch richtigs sumofahre uf de normale strass möglech :smiling_face: Chunnd nur druf a wie du dis bike bestückt hesch :grinning_squinting_face:


    Was Afälligkeit betrifft, sind minere Informatione nach LC4 Motore nie so züchtet wie Husaberg oder 510, 570er Möcke vode Huskys.. Es git so viel kritterie wo für dlebensdur entscheidend sind. Und nebebi, mini muetter wo lärm eigentlich hasst, findet de sound vode eizäpfer grande^^


    Naja mer chan wiiter diskutiere bis mer alt und grau isch, jede hett sini eiget meinig und das respektierich au.. Jede sell so fahre wies für ihn stimmt.


    Gruess

    Husqvarna - Loud pipes save lives!

  • Das nenne ich mal eine angeregte Diskussionsrunde :thumbsup:
    Wer hier auf ach so sehr laute Auspuffanlagen steht, soll sich doch mal Gedanken darüber machen, sich einen wirklichen Oldtimer zuzulegen... BSA, Triumph, Norton etc etc...... für Hobby-Schrauber eine tolle Wahl, super Sound und auf der Strasse drehen sich alle wohlwollend um und heben den Daumen :thumbsup: obwohl die Teile noch Kilometerweit zu hören sind.... haha
    Für Nervenkitzel ist auch gesorgt, sei es in Sachen Fahrwerk und/oder Bremsen.... oder alleinig dem Umstand, ob Fahrer am gewünschten Zielort überhaupt eintrifft oder nicht :winking_face:
    Jungs und Mädels, wünsche tolle Festtage

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • @husqvarna510


    Wunderbar :smiling_face: ja chemet negshc jahr mal ins wallis, de git's en fätzigi bärgstrass tour. :thumbup:


    All


    Es soll jedem schini Entscheidig sie, ober das Risiko will igah, ober offo oder gschlosso fahrt.


    Peace und schöni Fäschttäg

    "Kurvenkrankheit", eine chronisch verlaufende Suchterkrankung, die nur durch ausreichende "Schräglage" gelindert, aber nicht geheilt werden kann! :whistling:

  • und so gsehter üs mit dem neue SBK Racing Moto Dekorkit und dum Schutzbläch + Maska fanera Husqy 2007.


    Grüess und hoffo daschche gfallt. :thumbup:


    http://img694.imageshack.us/im…799426662163336081202.jpg


    http://img840.imageshack.us/im…694926662176936421202.jpg


    http://img811.imageshack.us/im…008026662199736991202.jpg


    http://img689.imageshack.us/im…660526662244938121202.jpg


    leider kei besseri Qualität...

    "Kurvenkrankheit", eine chronisch verlaufende Suchterkrankung, die nur durch ausreichende "Schräglage" gelindert, aber nicht geheilt werden kann! :whistling:

  • ehner mitema scheiss samsung natel user steiziet :smiling_face:

    "Kurvenkrankheit", eine chronisch verlaufende Suchterkrankung, die nur durch ausreichende "Schräglage" gelindert, aber nicht geheilt werden kann! :whistling:

  • Dankeschöööön :smiling_face:

    "Kurvenkrankheit", eine chronisch verlaufende Suchterkrankung, die nur durch ausreichende "Schräglage" gelindert, aber nicht geheilt werden kann! :whistling:

  • dankeschön auch an dich :grinning_squinting_face:

    "Kurvenkrankheit", eine chronisch verlaufende Suchterkrankung, die nur durch ausreichende "Schräglage" gelindert, aber nicht geheilt werden kann! :whistling: