Kinder als Sozius....

  • Hallo zusammen


    Ich han ä schüchi frag, ab wänn ( Alter/Grösse usw.) dörf mer äs Chind als Sozius mitneh ? und weli Kriteriä müänd erfüllt si ?
    Han scho so Kindersitz zu drufschnallä gseh, aber für diä "churzi" Ziit woni das müästi has reut mi Z'Gäld.
    Min Junior isch jetzt 6i und er wet unbedingt mal mitcho gö Töffahrä, sprich amänä Samstig mitcho go Schaffä (12 Km, Hauptstrasse) oder
    mitem Töff ist Training go (ca. 15 Km, Hauptstrasse).


    Ich find's ehrlich gseit no viel z'früäh zum Ihn mitzneh und vor 7 oder 8 Jährig wird ich das au nöd machä. Aber es nimmt mi trotzdem Wunder wiä das mit dem Gsetz isch.
    Dankä jetzt scho für euri Antwortä und aregigä.


    Gruss Hausi

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • Art 63 VRV: ..... Ein Kind unter sieben Jahren darf nur auf behördlich genehmigtem Kindersitz mitgeführt werden...


    Im weiteren besteht das Kriterium darin, dass das Kind die Fussrasten muss benutzen resp. erreichen können, damit es sicher sitzt!

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Danke Eric für die kurze Antwort.


    Heisst das , dases Chind under 7 Jahr inkl. Kindersitz uf d'Fuässraschtä cho muäs ?
    Oder giltet das au ohni ? Der mit dä Fuässraschtä hani mim Sonemann scho mal gseit und jetzt chunter ebä sehr guät uf d'Raster abä. :frowning_face:

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • Hallo Hausi


    Hann dä Chindärsitz für min Hosämatz bim "Polo" kauft für ca. 110 / 120 € (in Rosenheim).
    Dä Chindärsitz haett än Art "Schtiigbügäl" drah und ich findän supär, will sich dä Schprössling uf dä Siitä am Sitz i dä Schlitz chann hebä,
    abär leidär passt dä Sitz nöd uf jedä Töff, müässtisch gnau abklärä (für d´Buell ischäs ä zimlichi "Baschtäl-Arbät gsii !).
    Ich find ebä än Sitz au no guät, will dä Junior dämit au nöd grad abägheyt, waenn är mal iischlaaft uf längärä Tourä, abär waenn Du nur so churzi Schtreckänä zruggleisch mit Dim Zwärg isch das natüürli nöd relevant; haengk Där trotzdämm mal äs paar Föttäli ah.


    :herz:-lichi Biker-Grüäss


    Fanny


    PS:
    Min Junior fahrt scho sit sim 16. Altärsmonät mit Begeischtärig mit, zerscht hald illegal vornä druff uf dä Supermoto vo mim "Tyrannosaurus-Ex", wo extra Fuässraschtä für ihn anägschweisst gha haett.

  • Danke Eric für die kurze Antwort.


    Heisst das , dases Chind under 7 Jahr inkl. Kindersitz uf d'Fuässraschtä cho muäs ?
    Oder giltet das au ohni ? Der mit dä Fuässraschtä hani mim Sonemann scho mal gseit und jetzt chunter ebä sehr guät uf d'Raster abä. :frowning_face:

    Haha, nein nein.... unter 7 Jahren gilt nur der Kindersitz ohne Fussrasten. Ab 7 Jahren müssen die Fussrasten erreicht werden, ansonsten wohl wieder die Kindersitz-Variante käme. Wenn Dein Sonemann jetzt schon die Fussrasten erreicht, ist alles okay. Streng genommen müsste er noch in den Kindersitz, denke aber, dass für eine einmalige kurze Ausfahrt von wenigen Km darauf verzichtet werden kann. Oder Du erzählst ihm vom Kindersitz, was er ganz sicher nicht möchte und nächstes Jahr ist alles bestens :grinning_squinting_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Danke für diä Aregigä. Mal lüägä obi ihn dervo cha überzügä. Suscht probiäris mal mitärä chlinä Fahrt zu minärä Muätter (knappi 500 Meter) :face_with_tongue:


    @ Fanny
    Cooli fötäli.... :thumbsup: Han im Louis-Katalog sonä Sitz gseh, au ca. 120 - 150 Euro, müässti wahrschinlich direkt mitem Töff dethanä go... weiss nöd ob das Ding uf
    mini CBR passt.....mal lüägä. Dä chli jammeret mir jetzt au siter redä chan d'Ohrä voll, ligt wahrschinich i dä Gen (Grossvater/Vater/Ich /Junior) und alle mitem glichä Kontrollschild :thumbsup::thumbsup:


    Gruss Hausi

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • Hey Hausi - cool, immär no s´gliichä Nummäräschild ! Zallt daenn dä Grossvattär au immär no d´Buässä i dämm Fall ? :))


    Bi öis liit´s wohl au i dä Familiä; min Daddy isch Raenä gfahrä (Schtraassä-Bärg-Raenä und Motocross internat.) und min "Tyrannosaurus-Ex" isch Supermoto-Raenä gfahrä bis vor ca. 10 Jahr.
    Wahrschindli isch dä Junior drumm scho mit 2 3/4-jährig Velo gfahrä, und zwar vo Aafang ah grad ohni Schtütz-Redli - s´haett also värmuätli scho öppis mit dä Geen z´tuä ! :winki:


    Bis froh, dass Din Junior so värsaessä isch uf´s Mitfahrä; ich hann än guätä Fründ wo fascht nümä zum Töfffahrä chunnt, will sin Schtopsäl jedäs Wuchänänd bi ihm isch und dämm isch sogar s´Mitfahrä ufämä Trike z´gfährlich ... ! :crygirl:


    Dä Sitz vom Louis hani übrigäns nöd äso guät gfundä, weiss jetz abär nümä würkli wieso, ich glaub´, dä haett kei Schlitz gha zum Feschthebä uf dä Siitä. Ich wüür hald ämal bim Polo värbiifahrä (Horgen, Seestrasse) und luägä, ob dä Sitz uf Dini CBR passä wüür. Und süscht, falls doch kein Sitz meh wottsch / chasch aaschaffä, chauf wenigschtäns sonän Niärägurt für (Dich) drübär mit Halte-Schlaufä drah für dä Junior, findi ä supär Ärfindig, gittäm schochli meh Sichärheit, als waenn är Dich eifach nur chann umfassä (odär ebä au nööd mit dä churzä Ärmli). D´Klamottä hani übrigäns das Jahr aentli chönä i dä chlinschtä Gröössi (116) uuftriibä, d´Hosä vo IXS und d´Jaggä vo "Orina", au mit guätä Protektorä dinä; vorhär isch das immär ä müähsami Gschicht gsii mit Crosser-Hosä, HD-Jaggä und Skating-Protektorä, wo natüürli nöd guät passäd zum Sitzä und daenn mit dä Ziit truckt haend, abär än raechtä Biker muäss ja aechli liidänsfähig sii, drumm haett das au nöd gschadt und wird mit gnuäg grossär Begeischtärig in Chauf gnoh ! :winki:


    Also daenn, wiä au immär: allziit guäti Fahrt und vill Schpass Dir und Dim Schprössling ! :rock:

  • Hey Hausi - cool, immär no s´gliichä Nummäräschild ! Zallt daenn dä Grossvattär au immär no d´Buässä i dämm Fall ? )


    Nei nei, mini Buässä (chunt sehr sältä vor) muäsi leider sälber zahlä, da min Grossvater und au min Vater leider nümä läbed..... :frowning_face: aber i Gedankä sinds sicher immer bi mir (wäg dem diä wenigä Buässä).... :whistling::thumbsup::whistling:


    Sonä Nierägurt mit dä Halteschlaufänä hani sogar no umä, find aber für dä Anfang wäri sonä Sitz vo dä Sicherheit her sicher sinnvoller. Dä rescht wird sich ergeh...
    Also mit Velofahrä hät's min Chlinä absolut nonig...er chäntis zwar, aber isch schlichtwäg zful, so nachem Motto "Für was söll ich mich astränge wänns eifacher gaht" oder no besser "ich ha mini Händ und Füäss zum schaltä und Brämsä, aber sicher nöd zu tramplä" :sarcastic:


    Gruss Hausi
    auch euch allzeit eine Gute und Unfallfreie Fahrt

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • Ups - das tuät mär leid mit Dim Grossvattär und Vattär, Hausi - bini mal widär ganz schöön is Fettnaepfli trampät ... ! ;(


    Abär Din Zwärg haett ja eigäntli Raecht, miir fahräd au nur Velo, waenn s´Waettär zum Töfffahrä z´chalt odär z´unsichär isch.


    Also daenn, söll gaeltä - hebäd daenn Sorg i dä Raengk ! :winki:


    Vilich chammär ja mal zaemä än "Zwärgä-Kurvä-Röibär-Tag" väraaschtaltä - wüür daenn guät passä vom Pausä-Rhythmus här (dä Elias bruucht no immer nach 1 bis max. 1 1/2 Std. ä Pausä) -, waenn Ihr daenn au uusgrüschtät sind, wiä au immär, ob mit odär ohni Chindärsitz, abär ich taengkä mal, grad für längäri Tourä wär än Chindärsitz am sichärschtä und komfortabälschtä für dä Junior.


    Di Linggi zum Gruäss


    Fanny

  • Allso ich habe ja auch eine CBR und meine Söhne kammen mit 7 Jahren super auf die Raster und der andere Vorteil war das unsere Poobacken beide so schmal waren das wir beide in der vorderen Sitzmulde Platz fanden was uns beide eine Sicherheit gab den er musste sich im Prinzip nicht Halten, denn er konnte nicht nach hinten weg rutschen.
    Es ist nähmlich nicht zu Unterschätzen was die kleinen Personnen für eine Kraft haben müssen um sich zu halten.
    Macht mächtig Spass, wenn der Nachwuchs mit kommt der einzige Nachteil!! Man hat nach 3 Jahren schon 3 Garnituren Motorradkleider im Kasten den mehr als eine Saison gehen sie meistens nicht.
    Also wenn jemand noch Hosen und Jacke braucht habe beides noch im Kasten und Günstig abzugeben ging meinen Söhnen von ca. 7Jahren bis 8,5 Jahren kommt natürlich immer auf das Kind an und meine mussten noch den Rückenprotektor darunter Tragen ( auch noch vorhanden), den Sichere Kleider ist Pflicht.


    Grüssli Mäse :winking_face:

    KTM 1290 ON ROAD

  • Hey tangkä Mäse für´s Aagebott - mit dä Klamottä chönntämär vlt. tatsaechlich mal is Gschaeft choo, falls dä Hausi nöd vorhär Bedarf aamaeldät; miir sind für diä Saison iiteckt, min Hosämatz isch ersch 5i und än chliinä Schtumpä, abär evtl. i 2 Jahr ämal, waenn´s bis daenn nonig wiitärgähh haesch.


    Grüässli


    Fanny

  • Ups - das tuät mär leid mit Dim Grossvattär und Vattär, Hausi - bini mal widär ganz schöön is Fettnaepfli trampät ... !


    Hey Fanny, isch absolut keis Problem, das isch scho äs ziitli her (grossvater 13 Jahr / Vater 14 Jahr), aber min Junior hät sehr vieli Merkmal und au Mackänä wo min Vater kah hät.. ich glaud, jetzt chumi all mini jugendlichä Schandtatä wieder retour über..... :upside_down_face: (also mir chunt das so vor.
    Wird mich sicher mäldä, wäni alles zämä han.


    @Mäse
    Dankä für diä Info und dä hiwies mit dä Sitzmuldä. Häsch du ä zweiteiligi Sitzbank oder än einteiler ?


    Gruss Hausi

    Der perfekte Bikertag: Aufstehen-->Bike putzen / Frühstück-->biken / Mittagessen-->biken / Abendessen-->schlafen--> von Bikes traümen. :whistling:

  • .


    @Mäse
    Dankä für diä Info und dä hiwies mit dä Sitzmuldä. Häsch du ä zweiteiligi Sitzbank oder än einteiler ?


    Ich han ä zwei teiligi Sitzbank und eifach melde wenn öpper die Chinder Chleider bruche chönt !!!!
    Nächstes Jahr chunt die Garnitur vo 2012 au in Chaschte wil sie nümme passt isch jetzt 9.5 Jahr alt min Sohn !!!
    Wenn das so wieter gaht chani gli en Lade für Chinder Kleider ufmache hehe :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:


    Grüssli Mäse

    KTM 1290 ON ROAD

  • Apropos Ladä, Mäse:
    Bim Moto-Shop Hollinger (Wallisellen), bi dä Astrid (Hollinger), chamär Chindär-Klamottä in Kommission gäh zum Värchauf ...
    Mein jetz nur, falls äs Dir z´lang duurät, bis si privat wiitärbringsch; chann ja nöd ärwartä, dass si no 2 Jahr für miich uufhebsch ... ! :winki:
    Ich gang daenn nämli in Zuäkunft au bi dä Astrid go luägä, fallsi süsch nöd grad öpis übärchumm privat.