Mit dem L auf die Autobahn

  • Es ist immer wieder ein Thema: mit dem L auf die Autobahn oder nicht.


    Leider ist das Gesetz ziemlich schwammig:
    VRV Art. 27 Lernfahrten (Art. 15 SVG)
    4 Fahrschüler dürfen verkehrsreiche Strassen erst befahren, wenn sie genügend ausgebildet sind, Autobahnen und Autostrassen erst, wenn sie prüfungsreif sind.


    Was heisst nun prüfungsreif?


    Habe mich da beim STVA Zürich erkundigt. Konkret wird es wie folgt gehandhabt: Wenn du einen Prüfungstermin hast, geht die Polizei davon aus, dass du prüfungsreif bist. Hast du keinen Termin, so wird der Fahrlehrer, bei dem du den Grundkurs gemacht hast, gefragt. Sagt der ja, ists auch ok.


    Da dem Fahrlehrer aber nicht gesagt wird, ob die Anfrage aufgrund eines Unfalls, Vergehens oder einer routinemässigen Kontrolle gemacht wird, wird er nicht einfach sein Ok geben, sonst kommt er möglicherweise selbst dran. Im Zweifelsfall wird er also eher Nein sagen, damit ist er auf der sichereren Seite.


    So long - Kermit

  • Hm. Das han ich mir imfall gar nie so gnau überleit. Ich bin eifach gange....glaub solang kein Mischt bausch tünds ja scho nöd so dumm?Oder meinsch nöd?


    Aber ich han ja en Prüefigstermin und vo dem her wird sich das sowiso bald erledigt ha. hoffi.

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • glaub solang kein Mischt bausch tünds ja scho nöd so dumm


    Das han ich die Dame ufem STVA au gfrögt, naiv wien ich halt mängisch bin. Antwort ungefähr: Ich würds nöd druf acho la.

  • Ja guet, wänn frögsch bisch au sälbertschuld :grinning_squinting_face: die chönd di ja schlächt dezue astifte öppis zmache womer eigentli nöd döf...


    Edit: danke Limmat, aber de erfahrsch ganz sicher ersch wänner scho dure isch :grinning_squinting_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Ich bekämpfe zwar fascht alli Regle, aber wenns halt welchi hät, dänn probier ich mich dra z halte, mindestens wänn ichs nüme chan zahle. Und wännd ohni prüefigsrif z'si uf d AB gasch, chönds dirs ebe als "Fahren ohne gültige Fahrerlaubnis" uslege. Dasch dänn dümmer.

  • Da häsch du definitiv rächt. I halte mich grunsätzlich au a Regle, grad wänns so müehsami Konsequenze chan ha wie da. Aber mitem Auto gasch ja mitem Fahrlehrer uf d Autobahn...und da mer mitem Töff ja normalerwiis nöd gross Fahrstunde nimmt frög ich mich denn eifach, wieds wettsch lehre wänn nöd gasch... :upside_down_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Mit em Fahrlehrer bin ich bim Auto lerne au nie uf d'AB bevor er mich zur Prüefig agmäldet gha hät. Und zwüsche Amäldig und Prüefig sind ja mind. 3 Wuche, also gnuet Zyt, um no chli AB üebe. Wänn suscht scho so guet chasch fahre, dass ad Prüefig gasch, dänn isch ja AB nur no en Klaks.

  • Ich find jeder der alleine rumfährt ist Prüfungsbereit also darf er auf die Autobahn


    Guet, ich säg dänn de Rennleitig, de Port hebs erlaubt. :grinning_squinting_face:

  • Was ich noch sagen möchte:


    Ich habe bei meinem Motorrad noch den Lööli...(L)
    Jedoch habe ich beim Auto die praktische Prüfung abgelegt und bestanden...
    Also weiss ich ja auch wie es auf der Autobahn zu und her geht...


    Was meint ihr in diesem Fall? Bereit für die Autobahn?
    Also ich fahre Autobahn, da ich bereit bin.

    :roflmao: Sind wir zu laut, bist du zu alt! :roflmao:

  • Da han ich mir jetzt echt nie Gedanke drüber gmacht! Ich bin scho Autobahn gfahre und über d Päss bevori überhaupt dä Grundkurs gmacht han...


    Sache gits.. Glaub ich hät d Welt nümme verstande wenn mich en Polizischt aghalte hät und mir was dävo verzählt hät ich dörfi nanig Autobahn fahre :grinning_squinting_face: