YZF-R6 umbau

  • das isch aber nur ei rennstrecki in düütschland. weiss nüme weli.


    glaube aber de nürburgring
    da

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • muen da d'ehr vo mim fahrlehrer doch wider herstelle:)
    es isch um die streckene gfahre (under anderem au de nürbi, wie de bosco gschriibe hett) wo mer für es endgelt e rundi chan ga drehe. aber ebe seb isch den ned s'glich wie wenn de toretto mit sine kollege uf aneau gaht:)


    und ich find min fahrlehrer cool:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Hehe ok den entschuldigä ich mich offiziell bi dim Fahrlehrer, das han ich würklich nöd gwüsst. Aber verstohn dä Sinn au nöd ganz, muäs ich aber au nöd. Nur links überholllä tsssssssss... :winking_face:
    Nei also demfall häsch d'Ehr chönä schützä vo dim Fahrlehrer.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • naja wend der da amig uf em dsf aagucksch was alles glichziitig uf em nürbi fahrt, scho das elei isch verantwortigslos. es langed ja ned das töff und autos gliichzitig underwegs sind und enand gegesiitig ufd schueh stönd, nei es müend au na ottonormalfahrer druf glah werde. meine wend der d'strecki willsch besichtige gitz sicherers als mit 60 über e strecki ztuckerle.


    aber s'allerhärtischte:
    eimal hani sogar en reisecar gseh druff umehötterle, will die chinese die grüen höll hend welle aagucke :hmpf:


    vo dem her verstahnis das dän eifach e offni autobahn im chreis ume isch.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Haha isch jo krass man diä lönd än Car druf???
    Jo mä frogt sich halt scho, guät dä übersehsch wenigschtens nöd hehe...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Musch eifach Gäld inelaa demit Barriere uegaht und dänn chasch 1 Rundi fahre. Auscho gsee das Autohändler mit Chunde es Ründeli mached uf de Probefahrt und söttig Sache.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)