Hallo vom Zürisee :)

  • hallo Alex


    viel spass da und hee schüch mumer da ned sie eifach mit go fahre den wirsch automatisch locker . Und i fahre au erst sit guet 10 wuche mini 2 usfahrt esch innerä 4 Gruppe gsie ... mach das au so lernsches und chasch vo andernä profitiere....!



    Gruss Iris

  • :sdanke: a alli für die netti Begrüessig

    Au vo mir es herzlichst :welcome: :welcome:
    Sött no d'Originalbereifig druf si, ufpasse..... mit dere hät's scho so einigi verstriiche :whistling:

    Ja die isch zurzit no druffe und han scho ghört das es ned die besti seg. Wenns troche isch sinds glaubs ganz okay aber bi nässi sinds schinbar ned die beste. Allerdings glaubi dass ich mit minere momentane schräglag nur uf chis/schotter strasse chönt umgheie ^^.


    Hoi Alex! :grinning_squinting_face:


    Hesch du zuefällig es grüen-wiises FLM Kombi? Wenn ja hani di gester in Meile gse..


    Gruess Pascal

    Ja mini Jacke isch vo FLM, si isch allerdings schwarz/wiss und ich bin am mäntig ned ufem töff gsi........rugge weh het mich drah ghinderet :wacko: .




    LG Alex

  • :welcome::welcome: ou wenn i chlei spät dranne bi!

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.