Motorradfahren mit Musik

  • Ich hoffe dieses Thema gab es nicht schon einmal.


    Mich nimmt es nun wunder, fahre ich zu 80% illegal auf den Schweizer Strassen? Denn ich höre sehr oft Musik mitem Iphone und den Stöpseln in den Ohre, wobei meistens nur einseitig.


    Mein Vater sagte es sei erlaubt solange man nicht abgelenkt wird dadurch, was ja die Polizei so oder so nicht feststellen kann ob ich nun die Musik zu laut hab oder nicht. Andere wiederum sagen es sei illegal.


    Jetzt bin ich aber mal gespannt :face_with_tongue:


    lg Nelson

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • legal oder illegal isch i dem fall würkli sch****egal, ich denk wichtigeri frag isch...


    ghörsch du was um di ume passiert mit de stöpsel im ohr?


    isch ja eigentli genau s gliiche wie mit de fuessgänger wo mit riise kopfhörer umelaufed und dann würkli gar nüt ghöred...
    ich persönlich würd scho weg miinere eigene sicherheit nöd mit musik fahre, aber jedem das seine... montier der doch en geile uuspuff dann hesch ja au musik :grinning_squinting_face:

    wenn man rechts dreht wird die landschaft schneller!

  • Ja, wenn du Chopfhörer bruchsch isches illegal, sobald mussig lauft, legal sind chopfhörer wennmerse als Ohrestöpsel ohrestöpsel bruchsch, also ohni Mussig.

  • @beni83 fahr immer nur mit 1m Stöpsel drinne so dasi ohni Problem de Strasseverkehr ghör. Und naja en geile Uspuff bringt mer leider nüt, bin 16 und fahre es 50zgerli :face_with_tongue: Da tönt's mit jedem Uspuff glich schei**e :winking_face:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Mines Wössens gits bereits scho en Thread zu dem Thema wo das scho usgiebig diskutiert worde isch.


    Musig lose chönnti mer bim Töfffahre nome vorstelle, wenni wörklech lang müesst Autobahn fahre. Aber mer isches denne aus z blöd mit em ganze Kabel Zügs....


    Und wie de Beni sin Yoshi het han eg mini Akrapo Witch :grinning_squinting_face:

  • Es isch erlaubt, solang nöd z lut. Hani selber erlebt i de Stadt, bi zu Pizzakurierzite usegholt worde vo de Bulle und die hend wele wüsse was das isch. Ha gseit Navi + lislig Musig. Sie hends schnell aglost und für ok befunde und mich witerfahre lah. Mer dörf ja au Musig lose im Auto, aber au dete nöd z lut. Theoretisch chönteds ein weg dem draneh.


    Dennoch, lieber ohni Musig uf de Töff und wenn, denn sicher nöd mit Stöpsel sondern mit Helmset, dete hend d Lutsprächer en gsunde Abstand zu de Ohre dasmer s rundume au no wahrnimmt.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • also ech ha letschti e Polizischt gfrogt, er seit mit dene stöpsel sigs verbote..
    de hani gfrogt wies esch met eim stöpsel, de ghöri alles, da hetter de aber ned zu 100% gwösst loool


    i fahre au mit musik scheiss drauf, wens di usenämid chach de chnopf drücke..
    aber wens e unfall git, de ischmer eifach garscht versicherigs mässig

    Motorrad fahren = Freiheit
    Freiheit = Mein Leben :diablo:

    :toeff14:

  • Also ich weiss jetzt definitiv die richtig Antwort.


    Bin chürzlich ine Polizei Kontrolle grate und han denn de Polizischt gfroggt obs erlaubt isch mit Musik zfahre. Er und 2 witeri Polizischte hend gseit es sig "leider" erlaubt :winking_face: Bini froh gsi, han nemli au stöpsel dinne gha wos mich usegno hend!

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Will all Poliziste alles wüssed, gäll. :grinning_squinting_face:
    Es isch erlaubt, sofern mer nöd vom Verkehrsgschehe abglenkt wird und gnueg ghört.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Ja aber das chönds relativ schlecht Kontrolliere. Und ja wenn mir 3 Polizischte das seged denne glaub ich das meischtens au :grinning_squinting_face:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • Chaufsch der en Goldwing wenn die grossi machsch, denn isches sicher legal und nimmschd'umgäbig au noh wohr :smiling_face_with_sunglasses:

    "Fear is part of people's life. Some of them don't know how to face it, others - where I include myself - learn coexisting with it or face it, not as a negative thing, but like a autoprotection sensation"