helooouuuu zäme

  • hei pseudO :böse:


    was söll das


    @vyti


    jo stilli känni scho i chume vo büeblike, esch es chlises kaff näbed mägewil


    AG rules


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • hehe, kenni nid so gnau aber wirdi sicher kennelehre bi vermehrte töfftourä :smiling_face:



    hey höred doch uf mit däm kantonsgeschwafel, mir sind ja kei spiesser oder? mir sind alles schwizer e pasta. :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Läbt eigentlich miini TZR no ? :grinning_squinting_face:
    Oder därf er immer nanig fahre wäge de Buess ? *fg*

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • hehe, ja die läbt schono, er wott sie jez au wieder verchaufe will er au A beschränkt prüefig mache wott :). dä uswisentzug het er letscht jahr gha, isch nur än monät gange :ugly5:


    isch no kewli sach gsi, ich bin mit ihm det durä wos än usegnoh händ, mich händs zwar au usegnoh aber i bin glaubs grad so 85 gfahre und er halt mit sine 113 , isch chli blöder gloffe :face_with_tongue:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Achso, ihr fahred beid 34PS ?


    Hehe, miin Mech hät xeit bi eusere maschine müesisch eis drähtli dureschniide und hegsch grad volli Leischtig :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • jap, leider bin au ich vom schwizer verchehrsgsetz nid verschont blibä :winking_face:


    so eifach 3 mal meh ps? :smiling_face: nei, führ mi ned in versuechig, so illegali sache machi nid :smiling_face:
    :engel:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Hallo Hypi


    Bin zwar au nonig lang debie, aber herzlich wilkomme :grinning_squinting_face:
    Schöns Maschieneli häsch :grinning_squinting_face: . I muen leider na es paar Jährli minere 125er treu bliebä. Sie hät zwar meh als 11kw, aber i chan mit ere glich nöd d'A behinderet Prüefig mache! Isch doch zum :kotz: und ;( .

  • Zitat

    Original von Wolverine
    Hallo Hypi


    Bin zwar au nonig lang debie, aber herzlich wilkomme :grinning_squinting_face:
    Schöns Maschieneli häsch :grinning_squinting_face: . I muen leider na es paar Jährli minere 125er treu bliebä. Sie hät zwar meh als 11kw, aber i chan mit ere glich nöd d'A behinderet Prüefig mache! Isch doch zum :kotz: und ;( .


    Meh als 11kw aber chasch nöd a d A prüefig??? hä?? :öm:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von Charlie
    hei pseudO :böse:


    was söll das


    Wels mi dete blitzt hät :ugly5:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: