Devil Uspuff

  • Hallo zäme


    Alsoo ich han mer vor 2 Wuche e Yamaha YZF R 125 kauft (2012) und hans Bedürfniss en andere Uspuff z'montiere. Jetzt hani welle froge, öbs legal isch en Devil Auspuffalag ane zmache und wenn ja öb mer sie mues ihschrieb? Han nonig so vell ahnig vom Töff umbaue und vom ganze ablauf met import-oder ned original Teili.


    Danke scho im voruss für eui Antworte


    Gruess Michel

  • rausgeschleudertes Geld, spar dir das lieber wenn du irgendwann mal was grösseres fährst.

  • Erstens das und vor allem sorry, wer sich ame 125er en andere Uspuff wott montiere zum anderi demit nerve, de ghört eifach verschlage. Mini persönlichi Meinig. Mer cha Sound ha und mer cha Lärm ha. Letzteres isch eifach nume no scheisse.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Am beste gosch zu dim Yamaha-Händler und de chan dir säge was Uspuffmässig got und was ned. Öb es jetzt explizit öppis fo Devil git für din 125er bezwiefli starch, da es nach mim wüsse kei Importeur git für Devil Racing ide Schwiiz. Selber innehole id Schwiiz bringt dir au ned viel, da du en Beschiinigung vom Importeur (wo schiinbar ned existiert) bruchsch zum de legal verwende.


    Also müesstisch wohl zu de bekannte Marke wie Akrapovic, Leo Vince, etc. griffe.


    Persönlich würdi dir abrate, da es Soundmässig nid viel z'hole git useme 125er und Leistig usehole isch illegal. Wartisch lieber bis en grosse Töff döffsch fahre. :winking_face:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Ok danke vell mol :grinning_squinting_face: und amunation es het ja gar niemert gseit dass ich will go nerve. Ich han en uspuff gsuecht wo tüf tön uf gar kein fall so eine wo chleflet und tschätteret das tönt ober scheisse

  • Ich han eine a mim 125er gha. S het gheisse er chemi mit papier, die hani aber nie übercho.


    Finger devo lah!

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • wo tüf tönt


    Naja für das bruchsch aber de entsprechendi Hubruum. Do nützt au kein 500.– Zuebehör Uspuff.


    Chasch der vorstelle wie mit Luutsprecher:
    di chline Tweeter (125ccm) bringend fast kein Bass und überschlönd höchstens (dis sogenannte tschättere)
    die grosse Woofer (1000+ccm) bringend recht ordentlichi Vibrations… (klonk-klonk-klonk :thumbup: )

    Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

  • So Geil! mir chömmed träne :xD:

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol: