• Mengisch verstohn ich nöd würkli was die Skandinavier für Problen hend, resp. wieso dass die so Bekloppti nöd chönd fasse... komisch...
    Üsi Rennleitig isch do scho dütlich andersch druff..


    >> Klick mich <<

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • ich tippe druf, dass die vill zwenig polizei verteilt hend (isch au es um einiges grössers land wie d'schwiiz, mit vill gringere persone dichti).


    was wotsch mache, wenn'd ned chasch verstärchig rüefe und luege, dass die vonere andere siite her chönd cho? verfolge chasch zimmli vergässe.


    und sowiit ich weiss, isch s'gsetz det so, dass si dich müend 'in flagranti' verwütsche. also nachher no cho und '.. du hesch doch det' gits ned. ich glaube, die hend au kei chäschte det. wenn'd weg bisch, bisch weg und es cha der niemer me...

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • d'chäschte bringed ja nüt wennt kei nummere dra hesch ;). und eifach umfahre chönds dä töfffahrer ja au nid. also chönds es au vergässe. wahrschinlich gsänds es halt nüm so äng oder sie werdet nochli gsponsered mit äs paar nätte $$$ :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2: