140 km/h auf der Autobahn?

  • Hallo zusammen


    Habe geraden den Artikel auf 20-Min gefunden: Klick mich


    Was haltet ihr davon, wenn 140 km/h auf der Autobahn legal wäre?


    Gäbe das mehr Unfälle, mehr Stau oder genau das Gegenteil, dass der Verkehr flüssiger läuft? Oder sollte man komplett auf flexible Tempoangaben umsteigen, also zu Stosszeiten 80 und zBsp. in der Nacht 140?


    Gruss


    Bonga

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Hab den gestern schon gelesen und bin klar dafür das Tempo auf 140 (oder auch nur schon 130) anzuheben. Wenn die Bahn frei ist soll man auch zufahren können. Das Limit ganz aufzuheben halte ich in der Schweiz allerdings nicht für sinnvoll, dafür sind die Strassen hier zu voll, das ginge sicherlich schief. Aber 140 finde ich recht vernünftig, denn bis so 180 kann man eigentlich relativ entspannt und zügig reisen (bin öfters in DE unterwegs wo es meist keine Limits auf der AB gibt, die geregelten Passagen sind auf der Strecke eher selten), ab 200 aufwärts muss man sich dann schon stark konzentrieren. Da sollten 140 niemanden überfordern (ausser die, die schon mit 120 überfordert sind, aber die dürfen jetzt ja schon unseren Verkehr behindern).


    Ob mit 80 zu Stosszeiten der Verkehr flüssiger läuft wage ich mal zu bezweifeln, bin aber über den Versuch gespannt. Von 17 - 18 Uhr kann man eh kaum 120 fahren und dümpelt so zwischen 80-100 dahin (ausser bei stockendem Verkehr, aber dann ist eh alles zu spät), dann wird es IMO mit 80 nur noch langsamer/schlimmer.


    Vor allem würde mich wunder nehmen, was als Stosszeit definiert wird. Bei unserem Glück wird dann wieder völlig über's Ziel hinausgeschossen und die Stosszeit gilt von 16 bis 20 Uhr :wacko: .

  • da würdi vorher für 80kmh stimme.


    was bringts, wenn mer 140 chan fahre, aber es eh immer stau het ?


    Lieber mal die huere zuwanderig brämse :whistling:

  • Ja, das stimmt zwar, aber es get au en Schwiz usserhalb vo Züri und ned überall hets permanent Stau. Um de Gubrist bring 140 sicher nüt, wenn aber mol chli wieter muesch (bspw. uf Genf) denn esch das sicher no easy wenn mol chli chasch km mit 140 aberiesse...

  • Sali zämä


    Ich bi au derfür d'Gschwindigkeits Limite z'erhöhä.


    Äs hät ja niemer gseit das mä den au so schnäll fahrä muäss.
    Diä wo wend langsamer fahre chönd au witer mit z.B. 100 fahrä.


    Uf dä dütschä Autobahn fahred ja au nö all so schnäll wiä dä Göppel lauft.


    Gruäss
    Norbert

  • Hab gerade eine aktuelle Initiative gefunden mit änlichen Anliegen, wo sogar 100 km/h für die Strasse gefordert wird. Die spricht mir persönlich noch zu. :smiling_face_with_sunglasses:


    Hier der Link: Klick mich

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • ich schliesse mich dem Votum von sneaky_Phil (10:55) zu 100% an.
    MIt der Ergänzug: Tempolimit nachts für Töffs: Aufgehoben :smiling_face:


    highroller: Am nächsten Sonntag darfst du per Stimmzettel dem"Staat" deine Meinung sagen.


  • ich schliesse mich dem Votum von sneaky_Phil (10:55) zu 100% an.
    MIt der Ergänzug: Tempolimit nachts für Töffs: Aufgehoben :smiling_face:


    Da binni strickt degege, will vill töff eh nid so e supper liecht usbüti hend dasmer gnue wühr gseh wemmer scho nur 100kmh fahrt. u chasch sicher sii, denne gits settigi wo gönd go rase mit de töff, u wie gseit d liecht usbüti bim töff isch zum ihr nacht schnell fahre efach z mager, cha mir jetze niemert sege das die originale schiiinwerfer e sehr gueti bis optimali liechtusbüti hend, die einzige wo da chönd sege sind allweg die wo na Zuesatzschiinwerfer montiert hend.

  • Zit: W-s: Da binni strickt degege, will vill töff eh nid so e supper liecht usbüti hend dasmer gnue wühr gseh

    Du darfsch nid vo dim Maschinali uf HighClass Japaner schliesse.
    :huh:

  • @ spleen, mini 125er het dank rundliecht und moderne glüehbire e besseri liechtusbüti als menge moderne japaner, all die optische spilereie bi de liechterform gönd uf choste vor usbüti, da sege nid nur ihg da sege vill. mir chönd ja susch mal luege de im summer wer die besser liechtusbüti hett, du oder ihg.

  • das mit de silhuette sell allweg e ahspillig uf de hubruum sii, naja dadruff ga ich nümme ii.


    Wemmer irgendwas vo mim töff wüsse will selmer efach e PN schriibe, de gibi uskunft, hans satt mich da i jedem thread wo ich mini meinig sege, ohni dasi min töff erwähne wieder uf de huubrum reduziert wirde. wer min töff na nie gseh hett sell au nid drüber urteile.

  • :ssorry:
    falsch verstande, han gmeint du meinsch damit de durchmesser vom liecht.


    ja nee de umriis gsehsch ihr nacht ja eh nid, egal wases isch, okay büs u LKW gseht mer, die hend aber au massig positionsliechert.
    susch gsehsch du ja nur d schiinwerfer.



    miri sches au nid um da gange sondern das ihr nacht efach d sicht z schlecht isch, de fahrer gseht z wenig, bsunders wenner de na schnell fahrt.

  • sarin wer lesen kann ist im vorteil

    ich schliesse mich dem Votum von sneaky_Phil (10:55) zu 100% an.
    MIt der Ergänzug: Tempolimit nachts für Töffs: Aufgehoben :smiling_face:

  • 140km/h wär ganz ok. Aber dann hats die wos nöd mitbecho händ das es dann 140km//h isch und die wo sust Bewusstlos i de weltgschicht fahret bzw. uf de Überholspur mit 100km/h (oder no weniger :crygirl: ). Da reg ich mich ja nur no meh uf.... :wand:
    Gubrist isch nur eis sProblem. Lüt chönt nöd fahre.. :böse: .ich fahre jetzt sicherlich scho über 12 Jahre die Strecki...(jetzt zwar echli weniger). Entweder sinds am Gaffe oder sie sind znöch am afahre und dur das gits witerhine stau...

    Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil:

  • bisch du scho mal ihr nacht gfahre??


    wenn eine ihr nacht mit 250 fahrt mitem töff, u öbbis liit uf de stroos gseht de da vill zspooht um na irgendwie chenge reagiere das hets mit de liecht usbüti z tue