Hooi Zäme ond e gruess us Olte ;-P

  • :welcome: & have fun! Meud di, wenn mau ir nöchi vo biel oder bern ungerwegs bisch! :smiling_face:


    LG
    Fäbu

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • Herzlich Willkommen - und viel Spass auf deinem Weg von 250 zu mehr Kubik.
    Sollte es dich mal Richtung Bern verschlagen sag Bescheid - bin immer gern Tourguide mit meinem Strassentöff...
    :welcome:

  • Welcome!! Und viel spass da ine :winking_face:


    Danke VXler für denn Hinweis..

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Mit aktiv meine ich Beiträge schreiben


    Anyway.... willkommen :grinning_squinting_face:

  • En Oltner dfrog esch nomeno öb du ou no aktiv besch



    :grinning_squinting_face: Haha - ja hallo Zusammen, schön werde ich nochimmer begrüsst! :thumbup: Ich be of de Strosse no sehr aktiv ond do inne leider nor no passiv, bens aber weder am ändere, send schliesslech vöu glichgsennti för ofd stross zfende! Bis gli einist sigs im Jura, Richtig Bern oder grad vor de Hustör ofem Houestei :winking_face:

    4 wheels move the body. 2 wheels move the soul!

  • :grinning_squinting_face: Haha - ja hallo Zusammen, schön werde ich nochimmer begrüsst! :thumbup: Ich be of de Strosse no sehr aktiv ond do inne leider nor no passiv, bens aber weder am ändere, send schliesslech vöu glichgsennti för ofd stross zfende! Bis gli einist sigs im Jura, Richtig Bern oder grad vor de Hustör ofem Houestei :winking_face:

    Falls mol es Töurli machsch, beni gern debi :thumbup:

    Wissen ist Macht, Ich weiss nix, macht nix :cursing:


    Hubraum ist nur durch mehr Hubraum zu ersetzen :motorrad15:

  • :grinning_squinting_face: Haha - ja hallo Zusammen, schön werde ich nochimmer begrüsst! :thumbup: Ich be of de Strosse no sehr aktiv ond do inne leider nor no passiv, bens aber weder am ändere, send schliesslech vöu glichgsennti för ofd stross zfende! Bis gli einist sigs im Jura, Richtig Bern oder grad vor de Hustör ofem Houestei :winking_face:



    Jura und Bern wäri aso oh drbi =)¨


    LG Fäbu

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face: