Suche Jemand der mit mir ein paar Runden dreht.

  • Ich bedanke mich für diese Tips.


    Ich melde mich sobald ich was gefunden hab.

  • Hallo Sonja


    Die Situation kenne ich gut. Ich habe mit tiefergelegten Kawasaki ER6n angefangen. In der Praxis stellte sich die Tieferlegung nicht ausreichend aus. Ich stand auf den Zehenspitzen und eine minimale Schräglage fuhrte dazu, dass ich beim Losfahren umkippte. Die Maschine konnte ich gewichttechnisch nicht halten. Jetzt suche ich eine Alternative.


    Im Forum wurden mir folgende Einsteigerbikes empfohlen (eine vernünftige Tieferlegung ist obligatorisch :-)). Vielleicht hilft Dir diese Liste weiter, viel Spass beim Testen :-):


    BMW: GS 650 / GS 700 / GS 800 / F 800 R


    Ducati: Monster 696 / Monster 796


    Honda: CB-Baureihe / NC-Baureihe


    KTM: Duke-Reihe / Freeride


    Kawasaki: ER-Baureihe / Z 750 / Z 800


    Suzuki: GSR 600 / GSR 750 / GSF 650 / SV 650 bzw. Gladius


    Triumph: Street Triple


    Yamaha: FZ6 / FZ8 / MT-03 / TDM 900 / MT-09 / MT-07

  • Hallo Sonia,


    Ich hätte vielleicht was für dich:
    Eine 1991er Kawasaki Zephyr 750. sehr gutmütiger Töff mit sehr niedriger Sitzhöhe, sieht schön aus und ist in einem wirklich guten Zustand und in Kirschrot-métallisé, gut gepflegte und servicebegleitete ca. 50'000 km (was aber für die Motoren kein Problem ist - es gibt welche mit mehr als 200'000 km).
    Hat 72 sehr gut beherrschbare PS und hat frisch MFK (August 2013), fast neue Batterie und nagelneue Kupplung.
    Hat meine Frau gefahren, die jetzt das Töffahren einstellt mangels Zeit.
    Bei Interesse schreib mir eine Nachricht, sie ist angemeldet und kann bei Bern besichtigt und probegefahren werden.


    Und als Töff für Frauen besonders gut geeignet - ich hätte meine Frau als Anfängerin niemals draufgesetzt wenn ich nicht überzeugt gewesen wäre, dass das ein guter Töff für sie ist (Größe, Beherrschbarkeit, Zuverlässigkeit)

  • Aso da list mer ja zum Teil schono luschtigi Sache....


    D Duke 390 mag ja gah, aber d "Duke-Reihe" eifach mal so z empfähle - ich weiss ja nöd. Die ältere Dukes sind zum Teil viel z höch. Da magi bi de einte nödmal mit dä Zächespitze (!) an Bode wänni grad druffsitze.


    Ich bin au nöd de Meinig das mer mit beidne Bei flasch uf de Bode cho muess - en Töff mag mer au dänn nöd hebe wänner kippet (siehe Kalle's Frau). Ich chume bi minere GSR (tüüfergleit und abpolsteret) au nur mit Zäche und Fuessballe an Bode und das gaht tiptop.
    Ja, sie isch mer 2 oder 3 mal umkippt, aber das isch uf mini falsch Technik zruggzüehre gsi, das wär si mer au mit 5cm weniger Sitzhöchi.


    Was aber unerlässlich isch, isch ä gwüssi Sicherheit (vorallem au die mentali) und die schiinsch du ja nöd zha...und genau dänn wird Töff fahre ebä schwirig und je nachdem sogar gföhrlich. Drum isch das wo du machsch würklich s einzig vernünftig - chauf der en Töff wo DIR passt und wo du dich wohl fühlsch. :top:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • ich mues am meitschi zuestimme, d duke reihe isch z hoch, d duke 390e mag guet si aber die ältere 620er u 640er sind z hoch, die sind au für mich z hoch.


    Und was ich jetze sege wühr, s kheie loh, isch ned es problem, solangen elei wieder ufstelle chasch. Bin bir planet uind jetze bi GS 500E mit beidne fües ah bode cho, und bed simmer d Planet mehrmals und d Gs 500E bis jetze einisch umkheit, d Planet hani mit eire hand wieder chenge uflüpfe, bir GS bruch ich vill meh chraft aber es gaht, wenn du weisch dases gaht,denne bisch au lockerer wenn muesch rangiere.



    Aber ja, bi dir s hauptproblem isch im chopf denki, drum suech dir ebbis wo dir passt, tüüfer legge chamer die meiste töff, drum wühr ich eher druf luege das du de töff chasch chli uf d siite legge und ohni fremdi hilf ner uf die ander ( ohni z gheie loh) wenn du da chasch, chaschen wahrschiinlech au wieder ufstelle setter dir trotzdem mal umkippe.


    Wünsch dir vill glück bir suechi :grinning_squinting_face:

  • nächscht weekend sind töff testtage id nöhi vo solothurn. chum doch eifach mit.... det gits en parkours für fahranfänger und leute, die no nie ufeme töff gsesse sind

  • Meitschi, Ich habe bewusst die 390 geschrieben weil ich weiss das es passt. Von anderen Töff geb ich keinen Tip ab ausser noch Virago 535 mit Hinweis auf das Gewicht. Von alter Duke hab ich nix geschrieben und die 390 ist letzten Herbst auf den Markt gekommen.


    Ich han ja au nöd dich gmeint, dir hani rächt gäh! Aber de sonne_moto es paar Posts unter dir hät d Duke-Reihe empfohle. Läse chani dänn also scho! :grinning_squinting_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Villeicht versuch ichs mal mit der Honda CB 500.


    Abgepoltert.

  • Bin gerade Krank und nicht ganz bei der Sache.
    Ich finde im Moment nichts im Internet über die Töfftage :(..

  • also falls jemand geht, ich würde mich anschliessen =)


    wäre vllt gar nicht so ne dumme idee =)


    tääänks makaTony :thumbsup:

    Ich bin nicht klein, nur platzsparend :blush2: :girl:

  • Töfftesttage


    da isch de link, ich weiss nid vilech gangi, bin zwar z fride mit mire japse zicke aber mal luege :winking_face:



    @sonja, d CB 500 isch sicher nid schlecht, en beliebte ahfänger töff. isch guetmüetig und het gnue chraft zum ahfoh.