Tschau zäme

  • Sali forum, und tschüss



    Ich ha mich entschide, han grad voll de ahschiss, u ke bock meh ich hör bis mindestens endi Lehr uf mit Töffahre. ke bock dem scheiss nachezrenne, für nüt u wieder nüt. Wünsch eu e Sturzfreii Saison und vill schöni toure. Vilecht gseht mer sich ja mal zuefällig irgendwo wo sech ned töfffahrer hald so umetriebe :winking_face:



    Fründlechi Grüess


    Without_speed/Without_sprit


    alias
    Dario

  • Aso wennd grad de voll Ahschiss hesch, is eh de falsch Moment, zum sich z'entscheide. Mit andere Wort, Töfffahre chasch ja wieder, wenns finanziell passt, aber deswäge grad go verabschide findi falsch, will eigentlich würdsch ja gern Töff fahre, also hesch de Virus i dir inne. Und wersch ja nöd de einzig, wo ohni Töff da inne isch.

  • Ich meld mich au nid ab, ich wirde efach allweg dütlech weniger online sii, und praktisch nix meh schriibe. VIlech chumi na a d Höcks weissi nani.

  • Das kauf ich dir nicht ab. Der optimistische Cagiva Fan stellt seinen 2-Takt-Drang einfach ab? Das geht so nicht WS! Erst mal eine Nacht darüber schlafen, würde ich empfehlen. :winking_face:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • ich han jetze über e wuche siitem sturz drüber gschlafe, entscheidig staht fescht

  • Kalle ne han se geng nani zunebe mech braxht bimer am überlege evuse grad zunene schrottplatz sell bringe, oder kennt ebber ebbis womer kaputti teff chan abgeh?

  • Och nein w_s, jetzt hab ich mich gerade an deine sturheit und eisernen willen gewöhnt, vor allem was die cagiva betrifft.

    "Beim Beschleunigen müssen die Tränen der

    Ergriffenheit waagerecht zum Ohr hin abfließen"

    (Zitat: Walter Röhrl)

  • Kalle mer chönd da ja am höck de bespreche? oder??

  • Ich kenn dech ned, weiss ned gnau was förne onfall gha hesch ond wot dech vor allem au ned persönlech ahgriffe... Aber, es donktmi do grad chli alles öbertrebe.. Vor allem die Ussag: "ke bock dem scheiss nachezrenne, für nüt u wieder nüt". De Scheiss?? För was oder wieso hesch du denn jemols ahgfange met Töff fahre..? Ond glaub mer, au mech hets ide Lehr heftig of de Sack grüehrt!

  • Reisende soll man ziehen lassen. Allas Guati, Dario. Bin sicher, dass wieder witer fahrsch, wenn s Geld nümmameh so ghnapp isch. Machs guat.

  • Muen mich jetzt do au wieder mal bemerkbar mache:


    Ich wür's imfall nöd lah. Glaubs mir ich han au tuuusigi vo niederschläg gha, han finanzielli engpäss gha woni de töff han chönne
    verchaufe, töff gha wo nach paar km en totalschade gha hend und so wiiter…


    Und ich han au mengmal s gfühl gha ich gheis alles hi, aber ebe, bisch einisch vom virus infiziert lahts dich nüm los!
    Han ja de thread glese wos um din unfall gange isch, isch sicher chli bitter, aber ebe ich würds trotzdem nöd lah, velecht jetzt halt weder
    chli geld ufd siite tueh füren neue oder en occassion oder so.


    Aber ganz lah würdis nöd.


    Das gfühl wend mal kein töff hesch und amene schöne summertag diversi gsesch umefahre..das tuet im herz weh :grinning_squinting_face: :face_with_tongue:

    Listen to many, speak to few