• Bin seit 10 Jahren nicht mehr auf einem Motorrad gesessen. Diesen Sommer fange ich die kleine Prüfung an. Wer hat Lust und Geduld mir die ersten Lektionen beizubringen? Wäre sehr froh über einen erfahrenen Fahrer der Zeit für einen Anfänger hat.
    Heute wäre zum Beispiel ein schöner Tag um anzufangen :grinning_face_with_smiling_eyes: :confused_face:

  • :welcome: hie drinne u vill spass.
    Bin leider ned erfahre u siit churzem selber au nümme so vo mine fahrlünst überzügt :whistling:



    Darfmer froge welli Cagiva du hesch?
    E Raptor?

  • die ufm bild... meine güte ich weis nidemol we de chlapf heisst.... W16? die isch eppe so alt dass sie nidmal e ganze name becho het :winking_face:
    :confused_face:

  • Ahsoo, bin mitem handy da gsehni ke profil bilder.



    Ja git e W16 en enduro.

  • ja enduro... wiso eigentlich enduro? han immer gmeint seg es militärfahrzüg wo so heisst.... tssss..... ich han vorher mal probiert zum ahloh... ah nur peinlich.. bringe nidmal zum laufe.... chan das geh wener chli gstande isch dass batterie soschnell dune isch? stoht sit 2 wuche hindrm huus und warted uf en usfahrt...
    :pinch:

  • Hmm setts eigech ned, aber vilech isch d batterie kaputt oder nid ganz glade gsi.
    Han mal s problem gha das mini batterie sevh selbständig komplett endtlade hett sobald si belastet worde isvh.
    Chennt aber au sii das was anders hiii isch, zübdspuele oder so.
    Am eifachste isches wenn d abtterie villständig lade duesch, oder e anderi batteri ahhänksch de gsehsch ebs ar batterie liit oder ned.


    ke ahnug wieso es enduro heisst.

  • De im militär heisst nur Duro und isch kein töff...


    willkommen :winking_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Aber i voller montur bitte, susch chamers ned vergkiiche;)

  • aber immer.... sie lueget den zwar scho amigs doof weni mid chneuschohner, helm und elebogeprotecktore vom drahtesel stige... aber sicherheit geht vor... :thumbsup:

  • Hey - viel Spass und herligg willkomme im Clubbb :winking_face:
    Chunsch Mol uff Basel. Suech no e flotti :love:


    WYSIWYG

  • Welcome to the club!
    Machs eifach ned wie die woni gest uf em Pass obe gseh ha: de Papi het müesse es chännli voll Benzin mitbringe :grinning_squinting_face: