POLO Shop in Horgen

• Zitat

Original von pseudOnat
    Ich wüsst nöd was a de usdrück "tschigga" etc Frauefeindlich wär? Das sind nunmal die usdrück wo "mir" Männer underenand händ.. Verstahne das ganze traritrara gar nöd :confused_face::wand:

Und das wäg de Beziig, isch doch jedem sini sach wiener demit umgaht.. Ob s e offni Beziig händ und no mit andere f**** oder weiss nöd was für e Beziig händ. Isch ja keine schlächter oder besser.. :böse:

I cha mi nume aschliesse...

Wie si de d Priise i däm Polo, genau wie z Dütschland oder mit eme Ufschlag?

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Zitat

Original von pseudOnat
    Ich wüsst nöd was a de usdrück "tschigga" etc Frauefeindlich wär? Das sind nunmal die usdrück wo "mir" Männer underenand händ.. Verstahne das ganze traritrara gar nöd :confused_face::wand:

Und das wäg de Beziig, isch doch jedem sini sach wiener demit umgaht.. Ob s e offni Beziig händ und no mit andere f**** oder weiss nöd was für e Beziig händ. Isch ja keine schlächter oder besser.. :böse:

ech ha demet jo ned welle säge, dass en offni beziig guet oder schlächt esch. es hed mech eifach wonder gno, wie de milan en offni beziig definiert... well so we die meiste lüüt offni beziig definierded, das chämt för mech ned en frog.

aber we du seisch pseud0nat --> jedem das seine...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: