Hallo liebe Leute

  • Bin zum ersten Mal in einem Forum angemeldet und freue mich
    über viele Kontakte und Tipps.


    Zu mir:
    Ich bin die Alexandra, 24 Jahre jung und fahre seit 2 Monaten meine Ninja.


    Es ist richtig "geil" zu fahren, deshalb suche ich hier Freunde mit
    denen mein Freund "akropolis" und ich, Treffen und Ausflüge geniessen
    können.


    Im August startet unser Grundkurs auf den wir uns richtig freuen (bis auf das
    kurvenfahren, davon habe ich noch Respekt)


    Danach möchten wir lange Ausflüge und Treffen geniessen......


    Ich freue mich auf eine richtig coole Zeit mit euch!


    Liebe Grüsse
    Alexandra

  • Willkomme! Bisch ja ganz us de Nöchi! Fallsi mi dänn mal wider zum fahre dureringe chan, chönntemer mal zäme gah :winking_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Bi Ändi letscht Saison umgheit und han sit det zimli Respekt zum wider gah und bin dur das no nie ufem Töff ghockt die Saison :smiling_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Ou nei, das esch genau das wo vor ich au mega Respekt han! Aber chans glich ned lah sie lah :smiling_face:
    Hoffe findsch de Muet weder zum drufsitze!


    Hesch den en schlimme Unfall gha?


    Han gseh das du am Samschtig au gasch gah grilliere. Mer send eus am überlegge au zcho. Um mal es paar Lüt känne zlerne.
    Wie machet er das betreffend de Chleider? Legget er sache ah unterd d Töffchleider oder nämet er separat met?
    Mues das alles nachlie usefinde was am beschte gaht :smiling_face:
    Velecht hesch ja es paar Frauetipps :smiling_face:


    Grüessli

  • Jaja, ich muess mer jez dänn eifach mal en Ruck gäh. S isch überhaupt nöd schlimm gsi, mir häts gar nüt gmacht und em Töff nöd viel. Bin eifach es Theresli :smiling_face:


    Für d Frauetipps mach der susch ä PN :grinning_squinting_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • :welcome:


    vill spass im Forum und uf de Strass :smiling_face:


    Hesch ja de glich töff und fast de glich name wie ich :grinning_face_with_smiling_eyes:


    und im Grundkurs wür ich mich genau ufs Kurve fahre freue :winking_face: 8i, slalom und spurgass fahre han ich jetzt ned so prickelnd gfunde :face_with_tongue:
    han übrigens das ganze au mitenere Ninja 250r gmacht und mit dere au vor 2 mönet d'prüefig bestande :thumbup:


    klappe also :grinning_squinting_face:



    Gruess xela

  • Hi xela,


    danke vell mal für die nett Begrüessig :smiling_face:
    Das hani ebe scho dänkt dass da nah sache chömet wo nah weniger prickelnd send. Lönd eus mal überrasche....


    Gratuliere dir demfall ganz herzlich zur Bestandene Prüefig!


    @ Rado: Hehe, ja jetzt ghör ich au zu denä Raudis :smiling_face:
    @ Schatz: Danke schön, esch ja cooler als ich dänkt han i somene Forum :smiling_face: