MotoGT & Co.

  • Ich weiss, dass ich neu bin da.. aber wär da nöd so en "Motorsport-Ecke" au öppis für das Forum da ? Wo mer chönntet über gwüssi Renne im MotoGP und au jetzt wo de Lüthi so guet in Form isch au über d'125er diskuttiere ?? Ich persönlich kenn mich mit Töff-Tuning im Motorsport nöd guet uus.. würd aber gern dezue lerne.. villicht e paar vo Euch au ??? :confused_face::smiling_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

    Einmal editiert, zuletzt von LucioGT ()

  • tue der kei zwang a. em technik forum chasch alles froge. ond om öber nes renne plaudere, chasch secher es geplauder forum ie schriibe. muesch au ned angscht ha, dass der niemer antwort ged. die lüt do enne send die meiste sehr gsprächig :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Hehe ond dRänne lueged meistens eh zemli vel vo do enne..ond die händ jewils nochher au gnue zom pläuderle dröber..... schlächts ond guets meistens :grinning_squinting_face:

  • hehe jop, genau :D! Jäjo de Rossi esch jo nor 2. worde em letzte Rönne, tztztztztzzzzz :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • also i lueg au gern moto gp. isch eifach spannender als formel 1.


    i bin eigentli scho rossi fan de typ isch eifach hammer. i stoh au vol hinterem lüthi, i hof de macht e gueti sasion, wenn mögli sturzfrei. de gibernau passt mir au no....find de typ isch echt ufem bode blibe und er bütet am rossi richtigi konkorenz, obwohl de hayden glaubs au langsam "gföhrli" wird

  • Ich luege eigentlich sämtlichi Motorsports ah im Fernseh... min Favorit isch aber immer d'Formel 1 (jaaaa.. jjaaaa ich weiss... :face_with_tongue: ) a zweiter stell isch d'MotoGP.. drittens d'Rally Meischterschaft.. schad chan mers nöd so guet verfolge im Fernseh...


    Betreffend mini Aaregig.. sorry.. es hät würklich nur en Idee sölle sii und kei Kritik... bin au Eurer meinig betreffen Gspröchig usw... :grinning_squinting_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Rally und moto gp, 125er WM und superbike und superstock (odr wie heisst die klass mti de 600er :confused_face: )
    fingi hammer, abr 250er, weiss jo nid..


    übrgens, pool biliard isch ou hammer zum zueluege!! :smiling_face_with_horns:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Zitat

    Original von LucioGT
    Betreffend mini Aaregig.. sorry.. es hät würklich nur en Idee sölle sii und kei Kritik... bin au Eurer meinig betreffen Gspröchig usw... :grinning_squinting_face:


    take it easy. ech glaube ned, dass sech do öper agreffe fühlt. zodem esch es emmer guet, wenn idee do em forum metteilt wärded. so wachst ond gedeiht es forum schliesslech :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak


    take it easy. ech glaube ned, dass sech do öper agreffe fühlt. zodem esch es emmer guet, wenn idee do em forum metteilt wärded. so wachst ond gedeiht es forum schliesslech :grinning_squinting_face:


    Genau, so mein ich's au... :smiling_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Ich luägä au fascht alläs hin und wieder sogar Formel 1 wiä letscht weekend, dä huärrä Schuämacher fasziniert aifach irgendwiä.


    600'er wär den ganz aifach supersport und 1000'er Superbike das no schnell so näbädbi.
    Ich find dä Rossi scho au geil, aber bin halt no niä für diä gsi wo aifach immer gwünäd, bin halt underdessä au chli Gibernau fan, er isch aifach än coolä siäch. Heyden han ich au denkt das er schnell wird, aber nochäm letschtä Rennä ;-)'??? hihi nei so schlimm isch jo nöd gsi.


    Superbike find ich halt voll geil wills sozägä di glichä Maschinä sind wiä mir Fahräd. uiiii sind diä schnell hehe.


    Jaja dä Lüthi chunt schono diä Saison ich trau dem Typ no einiges zuä, mol luägä.


    Ja Rally isch hammer, aber äbä döt luäg ich amel nöd extra wens chunt, aber wen ich grad drischaltä chum ich amel nümä weg. :winking_face:
    Sovill zum Thema gspröchig

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • I lueg au jedes Renne vom Moto GP ond min Favorit esch natürli de Rossi!!! De het met de Honda scho abgruhmet ond jetzt au woner of Yahama gwächslet het zeigt er emmer no daser emmer no de best esch :D! Die Saison werd er secher au weder rächt guet meistere :top:! Jo ond 125er luegi amu au no aber eher selte! Jop .... ond Formel 1 fendi voll scheisse, det chani de Start luege ond die 1. Rondi ond denn schissts mi ah :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: