Beiträge von PuntoRacer24

    Für so Sache han ich eifach en alti Autobatterie woni dänn drahenke(+ auf + und - auf -. Alles anderi isch mir s doof :D) Me chan natürli au türi booster chaufe wo sowit ig weis genau s gliche sind aber s 3 fache choste. Und dänn ev mal en ordentleche service etc mache dass si chli schneller söt alaufe :winking_face:

    Jo das stimmt. Meine alten Bremsen waren auch sehr rucklig nicht angenehm bei hohen geschwindikeiten zu bremsen.


    Übrigens alles gute zum geburtstag :winking_face: :bday:


    Danke:D Iiiiiiiich han mir uf de Geburtstag en Töff gschenkt :grinning_squinting_face: Also ich han gmeint dass die alte au spiel müend gha ha. wänns so grucklet hät sind entweder verhocket(Ebe nüme schwimmend :D) gsi oder d Bremsschibe hät en schlag gha(Wälle drin).


    Witerhin viel spass uf de Brems:thumbsup:

    Also wie starch es darf lödele chani so nid säge :grinning_squinting_face: Aber natürli isch das bis zume gwüsse grad normal. sind ja schwümmend glagereti schibe. D.H. wenn du jetzt bremsisch muen sich das chöne apasse dass de link und de rechti bremschlotz glich starch degegedrucket. susch wür das ruckle wie sau und au nid guet bremse. Mini GPZ hät no starri schibe aber defür schwümmendi sättel. Die sind won se neu gha han verhocket gsi. es riese rodeo gsi bim bremse :thumbsup: Hend dänn ebe nur die ussere chlötz bremset wills de sattel nüme usezoge hät. Die originale werded au glödelet ha.

    Au vo mir gueti besserig und natürli viel glück a de OP. Sofern nid scho z spat zum wünsche. Und alles gueti für d Zuekunft, egal wie d entscheidig usgaht. Hoffe me list glich no öpis vo dir.


    @ server:
    schlechten tag gehabt? fällt mir schwer auf meinem gerät gross/klein zu schreiben. steht das in den regeln, dass ich gross buchstaben nutzen muss? sei doch froh, dass ich nicht in dialekt schreibe.


    nochmals vielen dank für die antworten und schönen abend!


    Dialekt schribe dörf me da. Isch au en Grund dass ich mich so wohl fühel da. S einzige Forum woni no aktiv bin. Ebefalls wills so persöhnlich isch, de Chef au ohni gschribni Regle Chef isch, nid jede scheiss i de Regle gschribe isch(und me unabsichtlich degege verstösst), und es FASCH kei Klugscheisser hät wo lieber unruhe stifte als eifach uf de Chef z lose. Git gnueg kapputi Fore zum umepöble :thumbdown:


    Wötsch vor jedere Kurve mit Zwüschegas abeschalte? I hett uf jedefall kei ziit defür :winking_face: Isch schono schö wennd vor dä spitzkehre chasch 2 gäng uf eimol abehaue, kupplig spicke loh und Gnüssä wie dä Arsch is rutsche chunt :thumbup: Dank AHK aber nöd würkli unkontrolliert.


    Mues natürli jede selber wüsse waner will:D Isch au nid als Fakt s verstoh;) Ich chum guet ohni klar:) Wäni ordentli drehzahl ha mach ich das glaub immer:D (Scho automatisch;) Darum "glaub":D) Gat für mi halt scho unter schnickschnack wie abs, tcs, schaltautomat etc. Wäni kei gfühel me bruch zum kupple chan ich ja grad so es tipptronic ding chaufe:P Warte druf dass die erste Töffe mit fahrcomputer chömid wo besser fahrid als jede mensch:D Ich wür trotzdem lieber selber fahre:) Wie bereits erwähnt;) So gseh ich das:) Du dörfsch gern freud dra ha:)

    Also zersch mol :welcome:


    Zum Töff: Da wird sich ergäh;) Isch nur es gwöhne. Ergit sich ganz vo allei. Chline Tipp falls nid scho agwendet. Im Alltag lernt me am beste demit umgah. Zumindest was parke, ufstelle etc ageit. Wird scho;) Viel spass no. Grüessli vom fasch züri Berner:D


    Und scho wider en gmeinsamkeit:D Grues vom andere geburichind wo au Michel heisst:D

    Ich chan vom höre säge und mitübercho au nur säge dass offe illegal und nid iträgbar isch. Han mich mal für 650er husaberg interessiert und keini gfunde wo drosslet isch gsi:D das wüsset nid nur mir;) 2 vo de verkäufer won ich agfröget han händ si no schnell müesse original mache und go zeige will si verwütscht worde sind. Ich würd hüt eher nach öpis neuem luege wo d leistig offe iträit isch. Au wenns nüme s gliche isch:(

    Will ja nid sege dass V2 und R4 glich sind. Aber vergliched mal d leistigskurve vo 6er ninja und 12er ZRX. D abstimmig und de hubruhm vom motor macht da vo de effektive leistigskurve viel meh us. R4 sind halt braver oder kultivierter(Je nach dem obs en V2 oder R4 fan isch:D). D ZRX druckt jedefalls wie en stier vo une use:D obeuse goht ihre aber schnell d puste us. Sowit ich weis aber ken V2:D Reini gschmacksfrag;)
    Han mal s Drehmoment vergliche vor längerer zit. 625 Kürbis, Er6 und ninja 636. alles zieli glich;) Entscheidend isch nid wie viel sondern wänn.
    S einzig wo üs Fahrer z interessiere hät isch d leistigskurve. Da weis me was me wänn hät. Wänn da wie viel drehmoment aligt cha üs wurst si. Egal ob 1, 2, 3 oder 4 zylinder, V oder R, 2 oder 4takt, Benzin oder Diesel. Am meiste Power händ mir wänn die max leistig aligt. nid bim max drehmoment.

    Min Kawadealer hät verzellt ei (1!!!) Schibe kostet neu 1380 hämmer:S Da tönt 500 grad heilig:D


    Edit meint no: Isch ja nid altmodisch;) hend türi sportauto au hüt no:) halt nur masslos übertribe uf de FJ. Vom pries abgseh:D