Beiträge von PuntoRacer24

    @EJE: Isch d Abgasnorm(Wo dur entferne vom Kat verschlechteret wird) nöd au entscheidend bi de verkehrsabgabe? Weis es nöd genau darum de verwis uf dich;)


    @Sarin: Genau das mein ich doch. S stürgrät will me jo nid zum spass abändere. Sondern ebe zum die kennfelder verändere. Isch absolut nöd mis gebiet. Jedoch wür me de PC ja nöd bruche wänn me s stürgrät unigschränkt chönnt verändere. Ebe mit Benzinmengi etc.
    Da mitem speedodings stimmt natürli. Händ da scho vieli töff? I känn das nur vo de neue Kawas wo d gschwindigkeit a de usgangswelle gmesse wird.


    De mitem Ritzel isch au es argument. Wieviels aber im endeffekt usmacht. Ich han kei nennenswerte mehrverschleiss bemerkt. Nur meh spass :thumbsup:

    Danke für deine rasche Antwort. :smiling_face:
    Wenn ich die Teile wie Lenker, Fussrastenetc eintragen lasse... Kann ich es ja mal versuchen nicht mit dem K&N... Wenns nicht geht soll er mir einfach die anderen Teile eintragen und ich baue es dann zurück... :-p oder geht das nicht?


    Bi miner GPZ han ichs ähnlich vorgha(Nur nonig gwüsst dass de uspuff nöd suber isch)
    Er hät alles checket, jedoch nöd ihträget ebe wegem uspuff. Nahbessere und id nahkontrolle häts gheisse. Da ich i de frist fürd nahkontrolle kei suber uspuff gfunde han(Oder bessergseit de AU nöd guet gsi isch :cursing: ) isch alles verfalle.
    Also ihträgig bezahlt aber nüt devo gha.


    Denke au nöd das da iiiirgend en chance bestaht mit de K&N. Vom abstimme mal ganz abgseh(Glichdruckvergaser oder?)


    Allerdings weis ich au vo niemerem wos je probiert hät. Wär au schad wenns wege halbwüsse nie usefindsch :winking_face: Aber vorsichtshalber luege dass de originalkaste häsch, alles passt etc.

    Sämtlechi änderige chöööntid ja au meh lärm bedüte. Versuech mal en Endtopf ohni Biblatt izträge oder ähnliches. Da münd sich zersch mal en paar schlaui studierti lüt en paar mönet im labor alles theoretisch durerechne, dänn doch praktisch prüefe und en gaaaaanz usgfallne Zettel ihfalle lah(Au Biblatt gnännt :grinning_squinting_face: )Bi miner GPZ hät au öpis nöd passt mitem Biblatt. Obwohl de Prüefer selber gseit hät dass sie ja def. nöd z lut isch....kei chance. Also MFK nöd bestande, z Teili ihträge etc verrechnet aber nöd ihträget. Wer das doch schön. Eifach iiiirgend öbis montiere, DB grätli anehebe, guet passt, ihträge. Wänns z lut isch hilft ja au keis biblatt vo de welt. Aber da isch halt eusi Fötzeligschellschaft.


    Zu de eigentliche frag. En Powercomander isch eigentli genau das wie bim Auto de Chip. Will d seriestürgrät nöd chönd abgänderet werde gits ebe dänn de. Und ansich isches au wie bi de auto. Bi originale suger macht da REIN GAR KEI sinn. Bi turbos wird ebe de ladedruck ufetue. Darum bringts dört au öpis.
    Ohni grösseri mech. änderige macht da bim töff kei sinn. Und da red ich jetzt nöd vo filtermätteli oder endtopf. Die sind alli so gmacht dass ebe au mit de seriestürgrät funktionieret. Soger bi kompletuspufftalage isches fraglich öb es sich lohnt(Bi isprützmodel).
    Bi "alte" vergasermodel isch meist en neuabstimmig meistens sogar nötig. Da defür gits unter anderem au kompletkits wie z.B. Dynojet. Das sind düse, Düsenadel, düsestöck etc (kei ahnig was da alles debi isch) für VERGASERmodel. Hät also mitem Powercomander nüt z tue.


    Oder kurz zämegfasst. En motor bestaht us div. teili. Im seriezuestand isch das alles ufenand abgstimmt. S Herzstück isch da eigentli de Zylinderkopf. Ilasskanäl, uslasskanäl und ventil händ en bestimmti durchlassflächi. Ergo en bestimmte Luftdurchlass. Solang da nöd me luft durechan, würd meh Benzin nur zume fettere gmisch fühere. Also dütlichem leistigsverlust.


    Da gits ev. en paar wenigi usnahme. Z.B. d XJR 1300 wird(wänis recht im kopf han) durch chlineri ahsugstutze und vergaser drosslet. Wänn da so wär, wär au nur scho mit grössere vergaser und usbohrte ahsugstutze dütlich mehrleistig vorhande. Oder die neu Monster isch das glaub gsi. Da hät die normali paar PS weniger als d S version. Isch elektronisch drosslet. Ev mitem Powercomander möglich zum die fehlende PS freizlah. Oder natürli dur entferne vom Kat. Weniger widerstand im abgassystem und elektronischi apassig wür sicher bitz öpis bringe. Paar 1000er weniger, paar PS meh und wehe da gseht öper. Da wär dänn unerlaubti veränderig trallala und fallara UND stürhinderziehig!!! (Richtig EJE?)


    Also sofern de Serietöff nöd drosslet isch, was ja au selte isch(Viel PS sind ja grad hierzulande en wichtige Kaufgrund), isch es nöd ganz so eifach meh leistig usezhole. Grad ebe bi modernere töff.


    Ebefalls no erwähnenswert. Meh Leistig heist das ev ab 7000 en paar PS meh ahstönd. Aber no lang nöd dass ab standgas meh leistig da isch.


    Min Tipp für alli wo eifach chli meh dampf wänd isch en kürzeri übersetzig. E chliners ritzel kostet en paar Fränkli und me hät spürbar meh druck vom standgas bis in begrenzer. WÄNN me mit bitz höherer Drehzahl lebe chan. In Sache legalität bin ich mir nöd ganz sicher. S Ritzel fallt aber au nöd so uf. De Kranz scho eher(Meist d Zahnzahl igstanzt und sichtbar).


    D R wür mir au no gfalle :love: Gratuliere zum Kauf :thumbsup:

    Mis Bispiel. ZRX 1200 und Intruder 750. Versichrig nur für ZRX(Da grösser) und Verkehrsstür au nur für ZRX. Wechselschildgebühr 30 oder 40 stutz.
    Ergo sinds 30 oder 40 stutz unterschied im jahr zu vorane(Nur ZRX). Wie bereits erwähnt. Wänn beidi Teilkasko händ, würsch die dopplet zahle(Für ZRX und Trudi).
    Zu de nummere. ZRX hät en ganz normali. Zu begin mit 2 schribeziher ca 10sec. Jetzt gahts au ohni in ca 5 sec.
    A de Intruder han ich eis usem Obi. isch bitz fetter aber genial prakitsch, schnell und sicher. kostet ca 7 stutz. Swissklick gits au no. Find ich aber nid ganz o vertrauenserweckend.
    Ig han derzit 3 Töff und wänns meh platz hät wür jetzt nach de swissmoto au scho de 4. langsam itrudle :love: Wieso? Ich liiiiebe halt töff, möcht hin und wider öpis neus aber mich nid vom alte tränne :face_with_tongue:

    Cha nur säge dass es ordentli uswahl hät :grinning_squinting_face: Ich han kürzlich en 750er Intruder gholt. Isch natürli nid ganz mit de zrx(1200) s vergliche aber langet vorig. Bin au im 3stellige kiloberich :grinning_squinting_face: Au uf de grosse päss nie untermotorisiert gsi. Söll lut mech aber eine vode schnällste chopper i däre klass si. wänn mügli aber mit vorverleite raste. Original sinds nöd so bequem uf langer distanz.
    Ach so ja. De Grund wieso ich druf cho bin und si au witerempfehle chan. für 3-5000.- hät me viel uswahl, gseht schön klassisch us, isch in sache zueverlässigkeit und qualität en wucht(JG 1990:Gseht us wie neu. 1 1/2 Jahr standzit: En neui batterie und si lauft :D)
    Die "neuer" wär denn d 800er und wänns me söll si dänn d 1400er(Bitz türer).