Beiträge von PuntoRacer24

    @WS: Sicher? Aso witeri prüefig oder so brüchts sicher nöd. Wie bi mir nach 2 Jahr A beschränkt. Aber ich han nach däne 2 Jahr möse es Gsuech stelle bim Strassi dass ich offe fahre dörf. Aso ebe für Kat. A!!! Ich chan mir vorstelle dass das au bi A1 nötig isch. Nur en vermuetig und für irrtümer wird nöd ghaftet :grinning_squinting_face:

    Schliess mich da mine vorredner ah. Will nurno dezue erwähne dass die technisch site s chliner übel isch. Zum en offni maschine s drossle und s gegeteil bruchts wider mal en paar hochoffizieli Fötzeli. Aso ide theorie. dass au würkli 34PS sind, dass alli co2 partikeli stimmet etc. s eifachschti isch sicher en suberi drossleti sueche. Und susch zwingend rücksprach mitem offiziele suzifritz halte. Bin au kein fan vo so seich aber sparsch dir viel ärger.
    Wänn do ev no a vorhandenedrossle umebastlet worde isch erscht recht.

    ich denke mal japan, und nicht weil ich eine suzuki habe. klar haben in der letzten zeit auch andere hersteller ein paar top-modelle rausgebracht aber wenn man die vergangenheit berücksichtigt waren japanische motorräder immer vorne mit dabei... und preis leistung auch top... ausserdem hat man schon mit den 3 japanischen marken suzuki, yamaha und honda eine riesige auswahl an modellen...


    3? ;( Kawasaki nöd vergesse :whistling:
    Nachdem ich mal wider en 88er suzi über de winter usenand gno han, won praktisch neu usgseht und in de vergangeheit mit div italos ztue gha han wons jedi schrube verrupft bim usenand neh, rahme rostet und risset etc würi sege isch eimol meh bewise was guet isch :thumbsup: Dörf jo jede gern fahre und freud ha wora er will. Aber wänn ei nation über d jahre immer die best und zuglich günstigst gsi isch het die dänn au d krone verdient :thumbsup:

    Teils Kupplige (vorallem älteri Model) rutschet dure wänn me hochwertigers öl dri tuet. Dass Dichtige git wos nöd verträget hät ich no nie ghört aber wer weis. Am beste das won vorgschribe isch inetue und guet isch. Git viel won sit jahr(zent)e mit mineralischem Poloöl fahrid. Sogar teils mit tunte motore.

    Ja ned all händ so gschickti Händ und e guet usgrüschteti Werchstatt zum d Hobel restauriere wie du :winking_face:


    Mein jo au nöd zum restauriere :winking_face: da würedscho paar 100.- lange :grinning_squinting_face: Eifach mal uf ricardo etc igeh was so willsch und dänn luege.
    Grob usem kopf würi sege en z.B. Er5 mit MFK und Service findet me für 2000.- Natürli dänn no Reife und kettesatz aluege. obwohl das für 3000 kocker drinligt :grinning_squinting_face: wänns "cool" gnueg sind sehr dankbari töff. Sogar grösseri gits fürgueti prise. ZR7, ZRX etc. Dört aber es problem wegem drossle. Sicher druf luege dass en 25kw isch. spart zit, geld und nerve. Ebe ER5 mit 25kw häts viel :grinning_face_with_smiling_eyes:

    I han jetzt nid alles dureglese. Aber han au no nie meh als 5k für en Töff zahlt. De Vorteil wänn me uf sache staht wo usser mode sind(Old Scool halt). Wänns ABS kei pflicht isch gits sehr viel uswahl. ER5,CB5 etc sind da nur de afang :winking_face: Findet me scho für 2k gueti model :thumbsup:

    Drossle und entdrossle isch kei Ding. Aber das muen dänn entsprechend prüeft werde. Das brucht blätter vom Importeur etc. denke au am beste en drossleti chaufe. Han en 07er gha ohni problem 2,5 Jahr lang. Drosselig isch genau so gsi wie vom Bonsa erklärt :thumbsup:

    Da es wohl umes Töfli gaht, nei sicher nöd legal. Und alles anderi isch recht eifach.
    1. CH Biblatt (ABE o.ä) isch notwendig
    2. Lärmwert dürfet nöd überschritte werde(Au nöd mit ABE)
    Natürli en witz dass es türi Biblätter zwingend brucht, die dänn aber glich kei freifahrtsschih sind.
    Trifft eine vo däne 2 punkte nöd zue, ischs nöd legal :face_with_tongue:

    :welcome:
    Sehr schöne Töff :love: Ich bin immer kurz vorem chauf abdriftet :grinning_squinting_face: En GPZ und en ZRX hani no :love: Motore sind sich sehr ähnlich. Also s grundkonzept :grinning_squinting_face:
    Viel spass do :thumbsup:

    Zitat Strassi:
    Gemäss Gutachten handelt es sich um ein Federbein.
    Diese Änderung ist melde und prüfpflichtig.
    Leider werden TÜV-Gutachten in der Schweiz nicht anerkannt, Sie benötigen eine Eignungserklärung des Bauteileherstellers.
    Beträgt die Höher-oder Tieferlegung mehr wie 30 mm benötigen Sie eine Eignungserklärung des Fahrzeugherstellers.


    Da lahn ich lieber s kapputi Originale dra bevor ich wider dem mist muen nahränne. Wer wohl au z schön gsi. Oder ich montiers eifach :grinning_squinting_face:
    Gemäs Intruderforum söllet Wälte lige zwische Original/Hagon und de bessere. Do hani denkt wenn me scho öpis macht denn doch grad recht. Obwohls für mi glanget hät bisher. Gemäs div. Fahrbricht etc söll d Intruder sogar "gfährlich" si wegem schlechte Fahrwerk. Find ich total übertribe aber us de Luft griffe ischs nöd.

    Hey danke für dini Tipps;)
    Bin grad am abkläre öbs mit de Tüvblätter au klappet. Nur hät de vom Strassi en anderi Frag beantwortet als die woni gstellt han :thumbsup:
    Ich suech nöd direkt en bestimmti marke. Hagon sind nöd viel günstiger und söllet nöd so guet si. Wilbers überstiget de zitwert vo de Intruder :whistling:
    Dänn werdet no die 3 übrig :grinning_squinting_face: Übrigens sind die im link "Tieferlegung" genau die woni im aug han(PS).
    Ich versuechs nomal bim strassi :grinning_squinting_face:

    Hoi zeme :smiling_face:
    Ich bruch neui Federbei für mini Intruder. Leider han ich bis jetzt nur ei Site gfunde. Die hät aber nöd was ich suech.
    Ich hät am liebste Progressive Suspension. YSS oder Bitubo würdet zur not au ga. Da find ich aber nur dütschi site. Ohni CH blätter bringt das ja au nid viel :upside_down_face:
    Oder isch da bi Federbei anders als bi Uspüff etc?
    Hät öper en Idee?