Usgfüllt.
[tüpflischisserei]Ride Save.
Ride Safe.
[/tüpflischisserei]
Usgfüllt.
[tüpflischisserei]Ride Save.
Ride Safe.
[/tüpflischisserei]
Mol näbis gschiids
Sonä Gasdüsä inkl Fläsche natürli vomnä Heissluftballon wär dodezue recht nützlich, vllt het jo öpper so näbis?
Isch diä Maschinä no drosslät?
I mein i ha zwor e KTM 690 wo offä und ä Sumo isch, aber au din Töff sött doch im 2te Gang mit Vollgas automatisch ufecho. Passiert mer öfters mol unabsichtlich wenni öpper überhol bzw z schnell aafahr
kann ich auch mitfahren?
I weiss nöd, vo weläm Eggä chunsch denn du? SG1990 und i chömed uf dä A1 vo richtig St. Gallä uf ZH abä
Ich muäss luägä öbs passt
Chöntsch sogar mitfahrä Trink eh ka Bierli, däfür dörsch du umso meh kippä
I chum au mol
Dankä für dini Usfüehrige, gracjanski - Het wörkli Spass gmacht zum din Post läsä
All das isch i paar Johr ka Problem me wenn dis Äuteli automatisch Gas git und uf d Chlötz stoht, denn giz au Rissverschlussprinzip im Dopplekreisel drin (komisch dass dä nöd erwähnt häsch! Ha no nie eine gseh wo beidi Spurä au würkli richtig gnutzt hät).
Gas geh und witer gohts
Nai ez würkli. Wenn der das passiert bisch afoch chli z schnell underwägs und häsch meh Glück dass s Vorderrad nöd wägrutscht. Bi mim Töff isch eifach zum wieder uffangä wenner hinä mol aafangt rutschä wäg z vil Gas, wie da bimene 200kg-Monschter usgsieht weissi nöd.
https://www.youtube.com/watch?v=HCrm6f7PZb4 da isch so öppä min erschte Rutscher gsi, döt hani au schier id Hosä gschissä gha aber hüt machis amigs fascht no extra
Richtig erkannt. Darum schrieb ich ja auch:
Disclaimer: Das stellt keine Empfehlung dar
Was ich sagen wollte: Einfach nur Loctite in den Raum zuwerfen ist ziemlich sinnfrei. Von Loctite gibt es zeimlich viel, für ziemlich die verschiedensten Anwendungen. Selbst von Schraubensicherungen gibt es mehr als ein Dutzend.
War ja wohl klar dass ich die Schraubensicherung von Loctite meinte :huh:
Keine Ahnung wie der Schalthebel bei der RS4 aussieht - Bei meiner KTM ist das Teil (1 Teil, nicht tausende Gestänge etc) auf jedenfall mit einer Schraube an der Schaltwelle befestigt. Wenn man die löst, kann man den Schalthebel wegnehmen und mit einem "Zahnstern" in den Winkel bringen den man will und die Schraube wieder anziehen. Wenn sie die löst, überträgt der Hebel weniger oder gar keine Kraft mehr auf die Welle und man kann nicht mehr schalten.
Macht wohl jetzt für euch mehr Sinn.
Schau mal nach ob der Schalthebel vllt Spiel nach links/rechts hat.
Bei meiner Kiste rappelt sich der öfters Lose, dann wird schalten recht schwer und nervenaufreissend. Loctite nützt leider nicht viel
Es hat mich letztens auch mal geblitzt mit dem Töff, in Herisau beim fest installierten neben der Pilzlifabrik. War definitiv nicht zu schnell, fahre da immer schön mit 50 durch Anscheinend wollten sie einfach ein Bild meiner KTM haben.
Meins wird wohl das sein: http://youtu.be/cX_5tUnDKbc
Bin mit 18 vom Töffli auf die KTM umgestiegen, es hat mich bisher insgesamt 3x gelegt. Umgekippt bin ich jedoch nie
Pfiife
Sry, ha au ka Alpine System wiä du Mit säbäm wör mer dä Seich gad no besser ghörä. Johnny Cash & Bob Dylan und chli Bluegrass lauft au immer wieder, aber no nie Metal. Säb häsch du nur mol i üsem chlinä Sugi laufä loo womer din grossä go holä sind
Gfallt mer rächt guät, s einzige wo mer "uf d Eier" goht isch dä Sound bi 3:57 (und er chunt sus au mol no vor). Irgendwie tönt säb billig, i wäss au nüd
Isch sicher uf ämä guätä Wäg Vllt giz jo mol öppis wo chli meh "uplifting" isch?
I los DnB eigetli nur bim Autofahrä, uf dä Autobahn chunsch eim denn huärä schnell vor ufzmol. Metal lauft däför gar nie i mim Charrä :cursing: