Check doch den Kupplungs- und Seitenständersensor mit einem Multimeter aus. Bei meiner SMC ist der Kupplungsschalter recht am Ar***, da kann ich ein Stück Papier zwischenklemmen und es überbrückt den Sensor quasi. Kann zwar den Motor auch bei eingelegtem Gang starten auch wenn die Kupplung nicht gezogen ist, ist mir aber lieber als wenn ich immer in den Leerlauf fummeln muss.
Lösung für Arme quasi..
Beiträge von jodelboy
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Hoi du Nochbuur
Machsch nöd z vil Unfäll mitm Töff und rüefsch falls mol näbär als Copilot (aber uf eme 2te Töff) bruchsch. Chumä vo Oberbürä, isch jo nur öppä 2km Luftliniä äwäg :thumbup: -
Drei neue Familienmitglieder:
- Hämmerli 280 in .22lr
- Walther PPK in .32ACP
- Marlin 1984C in .357Mag -
Dunlop ist ein guter Reifen.
Da chani fäng nümä ghörä! Als öb d Marke wör heisse dass en Reife gad super für dä Verwendigszweck isch. Es git so viel Reifemarkene und drunder no vilmeh Reifemodell, do chasch doch nöd afoch sägä "Ah Pirelli, da isch en guetä Reifä" :pinch::cursing: -
Söli ez au no min Senf dezue geh?
Bi halt chli vorbelastet, noch em Töffli bini direkt uf d 25kw-690SMC ('11) gstiege und ha si ez scho 3 Johr und öppe 2 Mönet grittä. Öppä 1,5 Johr devo mit 25kw. Cha nur sege isch n super Töff zum Aafangä und würkli nöd so tür wie ali immer sägäd! Di neuä hend jo sogar 10'000 Wartigsintervall, do chasch würkli nüt me sägä. Dä gross Service het mi letschti 540 Stutz kostet, wa isch da scho im Verglich zum Benzin, Reife, Usrüstig etc. womer pro Johr verheizt
Cha der dä Chlapf nur empfehlä, ha (fascht) nur gueti Erinnerige a die 3 Johr. -
Wenn wir grad schon bei Thema Kennzeichenhalterung sind: Weiss jemand was es kostet, wenn man ohne KZ-Beleuchtung und Rückstrahler unterwegs ist? Optional auch noch fehlende Spiegel?
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Meine neuste Anschaffung hat nur 30 Stutz gekostet, nicht so wie die RAMs und GoPros die hier jeder kauft
(vorher nur A25kw) -
Zwei vo drü neuä Spielzüg
SIG Mosquito und P226 -
VIELEN DANK!
tut mir leid aber die Aussage des Fahrlehrers hat mich dich etwas verunsichert...
Wegen Betriebssicher:
Bis 2012 mussten die "Hardenduros" weder Blinker noch Rückspiegel haben 8|Jetzt wo ich dies nachgerüstet habe denke ich sollte dies kein Problem darstellen.
Vielen Dank für eure Anstrengungen!
Keine Rückspiegel? Wo gibts das schriftlich? -
Sus heissts immer nur " X( ES LAUFT NÖD " -
Endlich ein Köfferli um das Zeugs anständig ins Auto schmeissen zu können
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Remus Komplettanlage Edelstahl für meine Duke 3
Paket liegt auf der Post zum Abholen bereit :thumbup:
Gruss Sniper
Geil Häsch dä offä Luftfilterkaschte scho dra? Dä zämä mitm Remus röhret asä krass unänue -
Es McBuech Pro 13" 256Gig
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Das bire K5 z'mache isch kes Problem, wenn si di verwütsche chostets 135 Stutz wennd kei Unfall hesch, sondern bire Kontrolle..
Ha das ou gha, aber NUR für ufd Rennstrecki
135 Stutz? Da halti für ä Grücht, oder chasch us Erfahrig redä? Hanget womögli vom Cop ab.. I denk eher das git än Aazeig wägä
- Fahren ohne gültige Fahrerlaubnis
- Inverkehrsetzen eines unsicheren FahrzeugsDenk mol ä Strof goht do schnell i di 3-stelligä zahlä!
Nöd dassis nöd selber wör machä, well 34ps isch afoch gopferdelli z wenig zum Fahrä. Cha dä TO ganz guet verstoo
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Das Zeugs mit dem Fahrzeugausweis, Versicherung, Nummer etc. kann ich nimmer auswendig.
Mein Tipp aber: Lerne das Kuppeln und Schalten OHNE Fahrlehrer. Das beim Fahrlehrer zu lernen ist mn. M. nach rausgeschmissenes Geld. Es gibt im I-Net (->Youtube) massenhaft Anleitungen, wie man eine Kupplung und den Schalthebel eines Motorrads zu bedienen hat. Im Grunde ist das Schalten eh kein Ding, im Gegensatz zum Auto geht's nur entweder hoch oder runter. Kuppeln ist halt so 'ne Sache Mir hat ein Onkel den ersten Töff (vorher nur Töffli, dann KTM 690 SMC) nach Hause gekarrt, wo ich dann auf Privatgelände :whistling: schonmal das kuppeln&schalten lernen konnte. Hab ihn mindestens 10x abgewürgt, bis ich auch nur einen Meter nach vorne fahren konnte.. Danach gings ziemlich schnell und Kuppeln war kein Ding mehr. Am 18. Geburtstag um 0000Uhr lief dann schon der Motor und meine erste ~20km-Ausfahrt ging vonstatten
Fahrstunden würde ich wenn nötig erst nehmen, wenn du kuppeln/schalten schon sehr gut im Griff hast und/oder direkt vor der praktischen Prüfung.