Vorderrad rutscht bei schräglage

  • Und Hauptsach de Kermit hät mal wider öpper chönne blöd apöble :thumbsup:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • :sheuldoch:


    Weis nöd, was i dir zleid ta han, aber s mues die uhuere troffe ha...


    Im Unterschied zu dir hani mi vorher wenigstens konstruktiv a dere Diskussion beteiligt gha. Wenn öppert e Legitimation het, mich azfigge, denn sicher nöd du.


    :sdummesposting:


  • Im Unterschied zu dir hani mi vorher wenigstens konstruktiv a dere Diskussion beteiligt gha. Wenn öppert e Legitimation het, mich azfigge, denn sicher nöd du.


    Ahh, dann aber ich :face_with_tongue:


    Gehs doch bisschen gemütlicher an, bis du die Maschine und ihre Grenzen besser kennst?


    War etz heut noch kurz im schwarzwald hab mich langsam an die kurven rangetastet


    Zersch machsch e sones huere Tamtam und dänn schlasch glich all Ratschläg in Wind, tzzzzzz.


    Naja, Heuptsache mal wieder jemanden blöd angepöbelt :thumbsup:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Naja, Hauptsach, hesch mi wieder mal chönne apfiffe :thumbup: Hoffe, s gaht dir jetzt wieder besser.

  • Nee danke frosties, unkoordiniertes Rumfuchteln hab ich mir schon im Kindergarten abgewöhnt. Ausserdem sind wir nicht in der selben Gewichtsklasse.


    Und noch ein Tipp: für so nen Spruch holt man keinen Thread aus der Versenkung.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

    Einmal editiert, zuletzt von Boo ()

  • Dunlop ist ein guter Reifen.


    Da chani fäng nümä ghörä! Als öb d Marke wör heisse dass en Reife gad super für dä Verwendigszweck isch. Es git so viel Reifemarkene und drunder no vilmeh Reifemodell, do chasch doch nöd afoch sägä "Ah Pirelli, da isch en guetä Reifä" :pinch::cursing::lol:

    #18 / Hornet

  • Mein Fehler ! Hab nicht gesehen dass das Thema schon so alt ist :(.


    @Yam
    Sorry aber bin Informatiker und in meinem Umfeld geht es nicht viel anders zu und her ;).

    A ride a day keeps the stress away.