Warum?

  • Das Forum hie söu drzue diene d Schwizer Youngbiker-Szene chli zäme z bringe. Me cha sech schwizerdütsch ungerhalte, und me cha über üsi Gsetzgäbige rede ohni usglachet z werde vo de dütsche :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    me cha über üsi Gsetzgäbige rede ohni usglachet z werde vo de dütsche :grinning_squinting_face:


    leider wahr :frowning_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hoi


    Ich denke es isch ä gueti Sach, wenn mer es Forum ufzücht wo numme für'd Schwizer denkt isch. Ich hoffe, dass es d' schwizer "Youngbiker-Szene" ächli zämäbringt und d' Lüt dervo chönd profitiere.

  • Salve zäme...


    Echt ä super Sach was Ihr do gmacht händ und vorallem,
    dass es mol nebert gmacht hät :grinning_squinting_face:


    Ich freu mich uf interesanti Biträg!!!


    GREETZ Everlasting

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • jo mega cool hey! *gg* :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • I finges ou vou geil dass nach so churzer Zit scho so viu aktivi User da si! Helfet mit und tüet bi öine Kollege und so no wärbe :grinning_squinting_face: je me Lüt desto me Spass....

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)