Ersti kurzi Usfahrt - April 2015

  • Ha denkt ka für de saisonstart 2015 e chlini rundi richtig Schwägi im April inne. Chamo jo nid als tour bezeichne, aber so für de afang denki wer no e gueti idee, vilicht kunt jo de eint oder ander.
    Termin chamo den kurzfristig luege.


    Gruäss

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Also ich werde sicherlich auch dieses Wochenende und kommende Woche, die Gute aus dem Winterschlaf wecken und auspacken :grinning_squinting_face:
    Bis im April wird die Schwägi nicht warten müssen...

    Ich ging die Treppe rauf und sah dort einen Mann, der war nicht da.
    Er war auch heute nicht mehr dort...
    Ich wollt, ich wollt, er ginge fort.
    - Identity 2003 -

  • Ich schlisse mich Port an und würde auch noch par schlaufen hinzufügen! :grinning_squinting_face:

    verheitz dini reifä aber nöd dini sel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Appenzeller Uusfährtli im April bin ich gerne dabei. Einfach bitte das warme Wetter gleich bestellen :face_with_tongue:

  • has eifach mol versuecht, aber so doofi kommentär chamo au loh.... naja so isches halt numol langsam do inne.


    i ha mini au scho entwintered und mol luege wa de märz bringt, villicht langets jo au früehner.
    i gang lieber mit dene wos ernst meined, lieber würi au is tirol und sus gangi halt allei

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns:

  • Hey - bin gerne dabei, wenn es wieder wärmer wird. Kann die Ausfahrt mit einem Abstecher nach Teufen kombinieren - im Ernst!

  • Tirol wehe du meldest dich nicht
    Evil_Smiley

    has eifach mol versuecht, aber so doofi kommentär chamo au loh.... naja so isches halt numol langsam do inne.


    i ha mini au scho entwintered und mol luege wa de märz bringt, villicht langets jo au früehner.
    i gang lieber mit dene wos ernst meined, lieber würi au is tirol und sus gangi halt allei


    has eifach mol versuecht, aber so doofi kommentär chamo au loh.... naja so isches halt numol langsam do inne.


    i ha mini au scho entwintered und mol luege wa de märz bringt, villicht langets jo au früehner.
    i gang lieber mit dene wos ernst meined, lieber würi au is tirol und sus gangi halt allei

  • Oh ja, Tirol, absolut geil! Wie ganz Österreich und Osteuropa eigentlich... diesen Sommer garantiert wieder :love:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • je nochdem wie de schnee no liit det obe :winking_face: denki det wirds den eher april statt märz (wie dn vilicht scho ide schwägi)
    im tirol langet jo au en nomitag für de afang. oder ebe halt jenochdem au en ganze tag, liit jo e gad vor de huustür *.* :thumbup:

    Kawasaki, what else! :smiling_face_with_horns: