Ersti Schritt zum Musikproduzent - Bruch feedback

  • Sali zeme :smiling_face:


    Ha vor ere wiili mit mehrere Unterbrüch ahgfange Musik z'produziere. Vorallem Drum and Bass.
    Dementsprechend wärs cool, wenn mir es paar lüt chönnte feedback drzue geh.


    Das hani gester released


    https://www.youtube.com/watch?v=Atd5eHUi1Xs



    Drum and Bass isch hald nid für jede aber s'wär sicher cool wenn öper mol es paar sache drzue chönnt sage.

  • Hallo The Blank
    Das Video dazu finde ich gut gemacht ( mal nicht nur Möpse bis zum abwinken...) Der Anfang mit der Stimme vorn Martin Luther King ( ich nehme an dass er es ist) finde ich gut gemacht, danach wurde es für mich eher eintönig.
    Aber...Daumen hoch mach weiter so !!!


    Ich bin zwar ein " alter Sack,..." aber meine Musik ist momentan Progressive House...und der Rest von Musik macht meine MT01 ! :winking_face:


    Gruss vauzwöi

    Wer im Kreis fährt, spart sich den Rückweg...... :smiling_face_with_sunglasses:

  • Musik??????

    In ein paar Jahren kann man es vielleicht so nennen. Braucht trotzdem schon viel, um die synths hinzukriegen. Da steckt viel technik dahinter. Mehr als man glaubt.

    Hallo The Blank
    Das Video dazu finde ich gut gemacht ( mal nicht nur Möpse bis zum abwinken...) Der Anfang mit der Stimme vorn Martin Luther King ( ich nehme an dass er es ist) finde ich gut gemacht, danach wurde es für mich eher eintönig.
    Aber...Daumen hoch mach weiter so !!!


    Ich bin zwar ein " alter Sack,..." aber meine Musik ist momentan Progressive House...und der Rest von Musik macht meine MT01 ! :winking_face:


    Gruss vauzwöi

    Danke sehr für das tolle Feedback. Die monotone Art ist ein typisches Merkmal der DnB szene. Aber ja, es ist trotzdem auch mir zu eintönig.

    Sorry kann nicht viel dazu sagen... komme von der Metallica Fraktion (Metall, Rock) :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face:


    Glaube aber klingt anständig für drum & bass. :confused_face: :thumbsup:

    Höre auch selbst viel Metal :winking_face: Ist doch sehr verschieden. Danke trotzdem für die Rückmeldung.

  • Klingt mal gar nicht schlecht.


    meine persönliche Meinung dazu, die Stimme ist definitiv viel zu leise und, dafür die Melodie ein bisschen zu laut.

  • Danke ihr 2


    Werde definitiv die Stimme lauter machen.


    Problem dabei ist die ausgangsdatei der stimme. Ist ziemlich leise... Muss das erhöhen und dann aber mit rauschunterdrückung und kompression arbeiten.. mal schaun wies wird.

  • Wenn es um das bearbeiten einzelner Audio-dateien geht, leistet Audacity (gratis, win, mac, linux) sehr gute Dienste.


    http://audacity.sourceforge.net/?lang=de


    Mit diesem Tool hab ich schon einige Uralt-Tonbänder und Schallplatten digitalisiert, aufgehellt, rauschen und knacken gefiltert etc..

  • Wenn es um das bearbeiten einzelner Audio-dateien geht, leistet Audacity (gratis, win, mac, linux) sehr gute Dienste.


    http://audacity.sourceforge.net/?lang=de


    Mit diesem Tool hab ich schon einige Uralt-Tonbänder und Schallplatten digitalisiert, aufgehellt, rauschen und knacken gefiltert etc..

    Audacity kenne ich seit ewigkeiten :winking_face: Ein professionelles DAW kann das viel besser.


    Aber danke für den Tip.

  • Die Stimme find ich in der richtigen Lautstärke.
    Was ich viel zu leise finde sind die gewissen melodiösen Elementen und Drum-Effekte, die du nebst den Basisakkorden eingesetzt hast (z.B. ab 0:46, 1:04, 3:58...). Wenn du dir schon die Mühe dafür machst, finde ich sollte man es auch besser raushören. Zudem finde ich bei an sich monotonen Stücken wie diesem ein Intermezzo oder dynamische Übergänge immer geil. In der letzten Minute hast du zumindest ein paar mal ein paar abgewandelte Akkorde gebracht, das finde ich gut, könntest du häufiger machen, dann auch gerne mit noch anderen Harmonien. Auch wenn sie nur einen Takt lang sind, bringen die Würze in das ganze rein.


    Alles in allem aber recht gelungen.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Gfallt mer rächt guät, s einzige wo mer "uf d Eier" goht isch dä Sound bi 3:57 (und er chunt sus au mol no vor). Irgendwie tönt säb billig, i wäss au nüd :confused_face:


    Isch sicher uf ämä guätä Wäg :thumbsup: Vllt giz jo mol öppis wo chli meh "uplifting" isch?


    I los DnB eigetli nur bim Autofahrä, uf dä Autobahn chunsch eim denn huärä schnell vor ufzmol. Metal lauft däför gar nie i mim Charrä :cursing:

    #18 / Hornet

  • Also i legge selber scho es ziitli uf und du chönntsch chli meh mit de percussion spiele, eifach debi luege, dass nid bim Jungle landisch :troll:


    Susch vode melodie sehr igängig, abe au es bitz zu repetitiv. Susch los mol bide grosse DnB-Grössene öppis ab (Andy C, Netsky, Sub Focus, etc.)

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Pfiife :face_with_tongue:


    Sry, ha au ka Alpine System wiä du :winking_face: Mit säbäm wör mer dä Seich gad no besser ghörä. Johnny Cash & Bob Dylan und chli Bluegrass lauft au immer wieder, aber no nie Metal. Säb häsch du nur mol i üsem chlinä Sugi laufä loo womer din grossä go holä sind Tongue_Smiley

    #18 / Hornet

  • Die Stimme find ich in der richtigen Lautstärke.
    Was ich viel zu leise finde sind die gewissen melodiösen Elementen und Drum-Effekte, die du nebst den Basisakkorden eingesetzt hast (z.B. ab 0:46, 1:04, 3:58...). Wenn du dir schon die Mühe dafür machst, finde ich sollte man es auch besser raushören. Zudem finde ich bei an sich monotonen Stücken wie diesem ein Intermezzo oder dynamische Übergänge immer geil. In der letzten Minute hast du zumindest ein paar mal ein paar abgewandelte Akkorde gebracht, das finde ich gut, könntest du häufiger machen, dann auch gerne mit noch anderen Harmonien. Auch wenn sie nur einen Takt lang sind, bringen die Würze in das ganze rein.


    Alles in allem aber recht gelungen.

    Danke sehr. Ich werde noch etwas an der monotonie arbeiten. Die Projektzeit beträgt gerade mal 14 stunden :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Gfallt mer rächt guät, s einzige wo mer "uf d Eier" goht isch dä Sound bi 3:57 (und er chunt sus au mol no vor). Irgendwie tönt säb billig, i wäss au nüd :confused_face:


    Isch sicher uf ämä guätä Wäg :thumbsup: Vllt giz jo mol öppis wo chli meh "uplifting" isch?


    I los DnB eigetli nur bim Autofahrä, uf dä Autobahn chunsch eim denn huärä schnell vor ufzmol. Metal lauft däför gar nie i mim Charrä :cursing:

    Merci für dis feedback. Du meinsch de drum roll gell.. isch momentan es chli e platzhalter bis ich was anderes find. Ha mi aber inzwische drmit ahgfründet :grinning_face_with_smiling_eyes:

    Also i legge selber scho es ziitli uf und du chönntsch chli meh mit de percussion spiele, eifach debi luege, dass nid bim Jungle landisch :troll:


    Susch vode melodie sehr igängig, abe au es bitz zu repetitiv. Susch los mol bide grosse DnB-Grössene öppis ab (Andy C, Netsky, Sub Focus, etc.)

    Jo y han hald bi de drums als einzigs element mit samples vomene amen break gschafft.


    Übrigends... leggsch immerno uf? wil netsky isch scho lang ind kommerz-szene gange. was jetzt bi dem no usechunnt chasch nid dnb nenne..