145ccm Satz för DT

  • He R A Z O R wotsch aber ned säge du segsch mech? oder hesch das scho mol gmacht?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • nö, bi ke mech, aber i underhalt mi halt regelmässig mit mim mech über so theme und bin au täglich im dt-forum :grinning_squinting_face:
    mit de bedüsig und luffi hani scho erfahrig.

  • hmm. ech ha drom höt erfahre we vel ech no för mini tzr öber cho werde em herbscht. ca 1600.--. Do ben ech mer grad am öberlegge öb ech ned söll 1000.-- e d fenger nä ond en 170er dronder schoppe.


    mol luege we das de em herbscht us gseht.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • @ zelenderchopf
    i weiss dänk scho wie en zyli-chopf uusgseht :] , i be nur ned secher öb wörklech eine debie esch, wel of de HP stoht Zitat: "Zylinderkopf nicht für alle Kits vorgesehen"!


    @allesandere
    i han mer derzue en twinair - lufi, en carbonmembrane ond en athena komplettalag bstellt.
    das söt förs erschte mol lange! :grinning_squinting_face:


    de schnorchel hani scho lang weg ond met 260HD bedüst (orig. 28er gasi).
    mues mol luege, wies gmesch esch, met em twinair, dä muesi ev. of 270 oder gar 280 ue bedüse...


    e neue gasi chont vorerscht noni dra, aber spöter dänn secher!

  • Zitat

    Original von Peak
    hmm. ech ha drom höt erfahre we vel ech no för mini tzr öber cho werde em herbscht. ca 1600.--. Do ben ech mer grad am öberlegge öb ech ned söll 1000.-- e d fenger nä ond en 170er dronder schoppe.


    mol luege we das de em herbscht us gseht.



    ...got mer ebe ähnlech, mi dt esch zwar erscht jg.02 aber han scho öber 30`000km gmacht ond d`verschalig ond d`schwenge gsehnd scho rächt verrueched us.


    ...ond da ich eh früeschtens im nöchschte früelig werd en grossi chaufe, chont das grad gläge. :))

  • Zilichopf:
    Sorry, ech has erscht z spot gseh. ech wörd es mail schriibe ond froge. sosch chonsch be ebay secher gönschtig eine öber. ha grad höt en original zilichopf för tzr bstellt. hed mech , inkl. Versand, 15 Fr. kosted. dä loni de för de 170er lo usbohre ond hohne.


    alles anderi:
    ech ha mech höt entschede, dass ech em herbst mol 1000 stotz e d fenger neme ond en 170er satz, andere vergaser, twin-air lufi ond anderi bedüsig onder mini maschene montiere werde ond de no es jöhrli me met dere ome düse. sosch chan ech mer mi traum vonere mv nie leiste. :frowning_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • BULLSHIT!!!


    Scheiss götz!!!


    erst hatte ich dreimal per email nachfragen müssen und hatte noch immer keine gescheitte Antwort erhalten, dann nach drei telefonaten hiess es, es sei alles an lager, bis auf den auspuff.


    ...gut soweit, das ganze bestellt...


    lange Zeit später rief ich wieder an, wo denn nun das mat. sei, da hiess es auf einmal, dass der Zylinder mindestens 4 Wochen Lieferfrist habe!


    ...okay, ganze bestellung annuliert.


    so langsam kotzt es mich göttlich an!
    ich gehe nun fast seit einem Monat mit dem scheiss Zug arbeiten, und es ist das schönste wetter seit langem!!!:W


    ...dann hohne ich den orig. Zylinder halt.


    hat jemand eine ahnung, wo ich einen vertex kolben herbekomme?

  • also ech ha mol min mech gfroget öb är mer en 170er satz uftribe chönt. er hed gmeint, das seg keis problem. zodem esch es velecht grad mol 80 stotz türer als öber de götz. somet weiss ech of jede fall, wo ech mini sache chaufe werde.
    de zyli wörd ech halt au mol bem mech noche froge.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • hani scho, de well 180.- för cholbe mit allem zubehör.
    ond de zyli loni inere lokale zylinderschlieferei hone.
    weiss aber noni, was mi das choschtet.


    min mech häd mer dazumal für de 145ccm satz vo athena 800.- welle abneh, dänn werd de 170ccm satz no tüürer sie bi ehm...
    Jetzt schiessts mi a! mach de orig. moke zwäg ond fertig isch!

  • i hett 2 125er zyl und en 170cc ler.. alles occasion aber nüt söttet all no min 20tkm hebe...