Lufi Reinigen

  • Ech ha do no es chlises projekt e de Garage. Em kelleg sinere mueter ere frönd hed en honda cb125t gschänk öber cho. nor lauft die maschene ned werkli. also hani gseid ech versuechis mol, die zom laufe z brenge.


    so weit so gut. ech ha mol afe d vergaser usenand gno ond greinigt ond d batterie ersetzt. jetzt sprengt si sporadisch mol a ond mol ned :böse:


    jetzt hani mol d lufis use gno ond die sieche send au dräckig. ha glaub no nie sone dräkige lufe gseh...
    etz esch d frog, wei tued mer die wäsche? es stod of em deckel vo de lufi chäschte drof, dass mer de lufi usboue, wäsche ond guet tröchne söll, bevor mer ne weder i bout.
    toll. aber wie wäsche? :ugly5:


    also. wenn das eine weis, bitte mälde. thx

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ich weisses NÖD bevor irgendwas machsch was ich schriebe:


    Aber ich dänke i d Wäschmaschine` :ugly:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Aber ich dänke i d Wäschmaschine` :ugly:


    :lol: die idee hani als ersts au gha.
    aber öb das s rechtige esch?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • also zerscht mal wegäm sporadischä ah springä!!!
    hesch d'kerzä scho gwächslet????


    zum wäschä!!! würd ich zerscht mal mit pressluft ussäblasä und denn set dä lufti eigentlich wieder ihsatzfähig si. und suscht gschieder än neuiä chaufä. aber ebä mit dä pressluft bringsch ähn eigentlich rächt super!!!!


    hof ich han dir chönä helfä, greetz

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • sugibängel
    cherze send gwächslet.
    zom lufi. denn werd ech dä mol met drockloft reinige. thx

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Han letschti au mal glueget im ZXR-Forum. Di einte wäscheden mit Disel oder Wäschbänzin uus und Öleden nacher wider ii, di andere blaseden nume uus. Chunt au chli uf de Lufi aa, de original ZXR-Filter muemer ebä nöd unbedingt öle.


    Ich han mine au eifach uusblase, isch rächt Material usecho :smiling_face_with_horns:.


    @Pseud: Glette nöd vergässe :engel:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • äs git xtra mittel für ä luftfilter z "wäschä" u när o z ölä. gani kouft. geit super bringsch fasch alles usä.

  • im benzin uswäsche und den mit druckluft mit gnüegend abstand usblase und oder im schatte tröchne lah...
    wens gaht nid direkt mit druckluft druf, wil suscht d'stuktuf vom lufi zerfezt wird und somit chlini partikel wieder duregönd und din gaser verstopfe resp. füehrt zu meh riibig/ schäde im verbrennigsruum...



    sorry hani erst ez gseh.

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zum glück hanen nonig putzt :grinning_squinting_face: Merci @ Virus!!


    Und Spike jaja :P:P:P :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • motorex het do so sache für luftfüuter zreinige und widr zöle. dr brüetsch macht das amigs bi sim roller (dä het eifacht sone kunststoffmatte odr wieme däm wot säge, dörte geiz no easy)


    i ha eismou bi mim das wöue mache, abr bi mir isch sone zylinder drinne (gseht öpe so us wie amigs ide tuning katalög für outos :smiling_face_with_horns: harr harr) hami dude nid dra getrout :face_with_rolling_eyes: äniwei =)




    edit: ähm jo, dr brüetsch duet die matte aube mit wasser uswäsche, zum tröchne nöimed anelegge, anschliessend ööle mit däm spray vode motorex (chläbt wie sau =/ ) und när die matte widr iiboue -> fertisch

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

    Einmal editiert, zuletzt von $nail ()