Kiwi versüüchts Töff-Forum :P

  • Gönd mal under
    Profil->Einstellungen Editieren->Weitere Einstellungen->Persönliches Style wählen:
    ->> [Kawagreen]


    und Speichern... :rock:

    Einmal editiert, zuletzt von ravi ()

  • wow... ich hans gwagt! Mues sägä, das Grüän gfallt mer da vill besser als ufeme Töff :grinning_squinting_face:

    / Power isch geil,
    Kontrolle au guet!

  • 8o8o8o
    sache geds. aber iergend wie fähled die schwarze streife *g* gäll V|RuS :face_with_tongue:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:


    Orangsch gits ja scho, chönnti aber en äxtra KTM banner mache *g*.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • denn hät ech aber gärn no eis en rot metere triumph dayton a t595 98er em logo :face_with_tongue:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Nöd schlecht... momol... ich bhalts bii... :face_with_tongue:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Voll geil so grüen!! :grinning_squinting_face:


    Aber ja ussert s'KTM Orange wär dänn no s'Yamaha Blau! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Zitat

    Original von Scooby
    Aber ja ussert s'KTM Orange wär dänn no s'Yamaha Blau! :grinning_squinting_face:


    Und s'Ducati Rot ???!!! :face_with_tongue: :winking_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • ech wär au för es ducati logo ;)... aso hät no vel wönsch wenn er onbedengt wönsch sueched zom erfölle :face_with_tongue: