grüezi wohl :)

  • Hallo zäme!


    Ich heisse fabi, bi 21gi und wohne ide nöchi vo biel im schöne seeland! :smiling_face: Bi fasch 10 johr lang bim bappe ufem töff mitgfahre bis ich mer de traum vom eigete töff erfüllt ha. Sit bald zwe monet ghört mir en kawasaki Z300 und ich gniesses so riiiichtig, uf mim gfährt dur landschafte z'düse und neui orte z'entdecke!


    Freue mich druf, do au anderi töff-begeischterti kenne z'lerne!
    Grüessli

  • :welcome: do inne u vill spass.


    Yeah Coole töff hesch :top: vill spass bim fahre und neui ort entdecke, vilech trifft mer sich ja mal unterwegs.

  • Merci, merci! Ds mitem coole töff gibi also witer! :thumbup: Und ja wer weiss...mich kennt me de jedefalls. Bi gfühlt die einzig wo KE grüene 300er fahrt :face_with_tongue:

  • Merci!
    Ja, fasch^^ Ha se in schwarz/grau :smiling_face: Gfallt mer irgendwie besser eso.

  • Hehe, müend ja au ned all glich usgseh, pro Farbefröhlichkeit :thumbsup:

  • Und lass dich nicht beeindrucken von komischen Leuten, die dir sagen wollen dass 300ccm keinen spass können machen :face_with_tongue:


    :whistling: hust* zdriver husthust

    A ride a day keeps the stress away.

  • Juhuuu, noch jemand mit einer baby Z auf der Strasse! Mir haben Leute inkl. meinem Fahrlehrer nach einer Fahrt damit schon gesagt, das sei für Anfänger eine wirklich gute Maschine... gute Wahl also :winking_face: .


    Lustigerweise habe ich mich auf der Stelle in das knütschgrüne Modell verliebt, obwohl knallige Farben sonst so gar nicht mein Ding sind und die schwarze Version gleich daneben stand... jaaaa so überrascht man sich manchmal selber :grinning_squinting_face: .


    Hiermit also: willkommen im Forum!


    frosties: hahaaaa, den Seitenhieb konntest du dir jetzt nicht verkneifen, was? :grinning_squinting_face: (Einfach aufpassen, dass nicht im halben Forum ein Glaubenskrieg ausbricht... ist ja auch nicht die Idee :grinning_face_with_smiling_eyes: )