Hallo aus den Aargau

  • Hallo zusammen

    Ich möchte mich gerne vorstellen. J
    Mein Name ist Lara, in ein paar Tagen werde ich 24 Jahre alt und ich wohne im Kanton Aargau.

    Momentan habe ich nur den A1 Ausweis, wollte aber schon vor einigen Jahren mit dem Motorradfahren beginnen. Damals habe ich es jedoch sein lassen, da ich evtl. noch ein Studium geplant hatte und mein Geld dafür brauchen wollte.


    Nun hat es mich aber wieder gepackt. Da mein neuer Freund auch seit ein paar Monaten Motorrad fährt, hat er mich etwas angesteckt. Da meine finanzielle Situation momentan noch etwas unsicher ist, werde ich mich wohl noch einige Monate gedulden müssen. Trotzdem möchte ich mich gerne vorher schon informieren, auf was ich achten muss, was es über Motorräder allgemein zu wissen gibt usw. J
    Ich habe sogar evtl. schon ein Motorrad in Aussicht, eine Honda Hornet 600er mit Jahrgang 2006 (müsste für den Anfang noch gedrosselt werden da ich noch nicht 25 bin) die momentan meiner Chefin gehört, die sie aber nicht mehr braucht :grinning_squinting_face: mal schauen….


    Ich freue mich nun auf interessante Diskussionen und evtl. auch einige Anregungen. Ich bin momentan wirklich noch ziemlich nichts-ahnend, was Motorräder angeht. Nur wie man zum Ausweis kommt weiss ich. :winking_face:


    Liebe Grüsse
    Lara



    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

  • :welcome: do inne u vill spass :grinning_squinting_face:


    D Honda Hornet isch en supper töff zum ahfah, allerdings müestisch abkläre ebs für es 2006modell es 48PS drosselkitt ahbote werde wird :upside_down_face:

  • Danke före Hiiwiis, uf Dütsche Siite hani sechr was gseh abr werde no med me Mech luege, das hed ez aber no chli Ziit☺️



    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

  • :welcome: :welcome:
    D hornet isch e super maschiene
    Drossle setsch sie chönne
    Also sicher uf 25kw

    Man kann ein Motorrad nicht wie eine Frau behandeln
    Ein Motorrad Braucht liebe :face_with_tongue:

  • Ciao Lara


    Ich habe auch mit 24 angefangen und dann aber schnell gemerkt, dass mir die 25 kW etwas schwachbrüstig vorkommen und mit der Drosselung gewisse Überholmanöver gefährlich wurden. Habe dann nach dem 25. Geburtstag meinen Lernfahrausweis auf A unbeschränkt umschreiben lassen. Nur so zum im Hinterkopf behalten ;-).


    Viel Spass hier im Forum


    Gruss
    Phil


    P.S. mit japanischen 600er Naked Bikes machst du generell nichts falsch. Wird immer wieder als Anfängertöff vorgeschlagen. Gibt auch bereits einige Themen betreffend Einsteigerbikes, kannst dich da mal einlesen.

  • Hallo sneaky_Phil


    Danke für den Input, das habe ich wohl sowieso vor, wenn ich dann 25 werde und die Prüfung vorher schon mache.
    Vor allem da mein Freund bereits unbeschränkt fährt und sonst schon viel mehr Power hat als die Hornet ungedrosselt....


  • Vor allem da mein Freund bereits unbeschränkt fährt und sonst schon viel mehr Power hat als die Hornet ungedrosselt....


    Also auf der Strasse macht die Mehrpower in der Regel gar nicht so viel aus. Wenn du fahren kannst, dann kommst du auch mit einem etwas untermotorisierten Töff gut hinterher. Mit einer guten Bremstechnik und dem flüssigen Durchfahren der Kurve holst du mehr raus, ausser der andere zieht dann auf der Geraden auf wie blöd ;). Das Mühsame ist dann wirklich beim Überholen, denn eigentlich reicht ein kurzer Gasstoss und man ist vorbei. Aber mit gedrosselten Motorrädern ist das manchmal so eine Sache, vor allem wenn die Autofahrer dann plötzlich endlich auf die Höchstgeschwindigkeit beschleunigen, wenn du nebendran fährst :wacko:. Wir waren auch schon mit L-Fahrern und gedrosselten Maschinen unterwegs und die kamen immer sehr gut mit, bis viel Verkehr war und regelmässig überholt werden "musste".


    Aber mal mit der gedrosselten anfangen, ein paar Monate so einfahren und dann aufmachen ist vielleicht gar nicht schlecht ;).

  • Welcome !! Eindlich mal widder Aargauer :winking_face:


    Ehm du bisch 24. richtig? S Problem isch, wenn du jetzt dini Prüefig erst mit 25 mache (mir wüsse jah nid wenn du Geburtstag hesch) würdisch und das also die offeni Prüefig wäre, dörftisch mit der Hornet 600 dört nid ahne. Mir händ momentan en Andere Thread offe wos grad um die neue Füehrerschiinkategorie goht, und so wies momentan definiert isch muess de Töff für die offeni Prüefig minimum 600ccm ha. Jezz denksch der villich, ja wo ligt denn s Problem mit ere 600er Hornet?


    S Ding isch, dini Hornet hätti keini 600ccm sondern 599 und wär somit nid zuegloh defür :S, gemein aber so isch es.


    Wenn aber emol so e Priisvorstellig ihneschriibsch und no vllt kurz dezu seisch wie gross du öbbe bisch loht sich sicher öbbis finde was Spass macht und womit du an die grossi Prüefig channsch.


    Falls du vor hesch no mit 24. d 35kw Prüefig z mache isch das natürlich egal, und du channsch guete Gwüssens dini Hornet neh, wenn sie der natürlich passt.

    A ride a day keeps the stress away.

  • Danke för sin Hiiwiis frosties, ech werde inere Woche 24i vo dem hät eschs iisy :smiling_face:
    D Hornet wär haut cool welsi minere Chefin ghört ond ech weiss si esch top zwäg ond ech werde ned hinder s Liecht gfüehrt :winking_face: ond ech chome si gönschtig öber^^
    Mues ez mou abkläre wie das esch weni di beschränkt Prüefig mache ond denn grad 25i werde, chani denn diräkt uf de onbeschränkt wächsle oder muesi de ou zersch no en Prüefig ufere 600er mache oder 2 Jahr warte?
    Das med de 599ccm weissi, darom machi mer ez ou scho so vell Gedanke :winking_face:



    Gesendet von iPhone mit Tapatalk


  • Mues ez mou abkläre wie das esch weni di beschränkt Prüefig mache ond denn grad 25i werde, chani denn diräkt uf de onbeschränkt wächsle oder muesi de ou zersch no en Prüefig ufere 600er mache oder 2 Jahr warte?
    Das med de 599ccm weissi, darom machi mer ez ou scho so vell Gedanke :winking_face:


    Das chan i der ou grad so säge:
    Wenn du d Prüefig A beschränkt machsch, denn muesch eifach 2 Johr warte bes ne chasch uftue (und die 2 Johr gälte ab bestandener Prüefig, also fahrsch effektiv 2.5-3 Johr drosslet ome). Egal öb i dere Zit denn 25 wersch, du hesch de A beschränkt Uswies und denn gälte die Bestimmige. Wenn ne met 25 denn wotsch uftue muesch d Prüefig A unbeschränkt mache.
    Aso entweder wartisch no es Johr bes 25i besch ond machsch denn grad die gross oder ebe fangsch jetz denn mou met A beschränkt a ond losch demfall im ne Johr und einere Woche de Lehrfahruswies loh ohmschriebe. Aber Achtung: muesch denn ou grad nofroge wie lang de umgschriebnig Lehrfahruswies no gültig isch. Normalerwies chasch jo de LFA um 1 Johr verlängere und wenn denn d Prüefig ned machsch werd er annulliert + hesch denn e Sperrfrist bevor weder e neue chasch loh mache.