• was isch eigentlich mit dä spendägschicht los???
    dä thread wo d'spänder ufglistet sind, wird dä au mal aktualisiert??? würd mich immer no intressierä!!!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • lol hesch was gspendet und stahsch nid uf de liste? :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • hey virus, ja das het doch öpis...aber es würd mich eifach so wunder näh...denn dä münd ja d'spändä gflösä sin wie verrückt, dass mer so gar no muess gogä no frögä ob dä cholä ah cho isch!!!!
    denn ob mer jetzt es fränkli oder än lappä ständet isch ja glich, aber das mer nöd mal rächt es dankäschön überchunt het mich scho grad äh chli erstund....tönt viellicht äh chli krässer, als ichs entfundä han, aber glich...........

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Zitat

    Original von sugibängel
    hey virus, ja das het doch öpis...aber es würd mich eifach so wunder näh...denn dä münd ja d'spändä gflösä sin wie verrückt, dass mer so gar no muess gogä no frögä ob dä cholä ah cho isch!!!!
    denn ob mer jetzt es fränkli oder än lappä ständet isch ja glich, aber das mer nöd mal rächt es dankäschön überchunt het mich scho grad äh chli erstund....tönt viellicht äh chli krässer, als ichs entfundä han, aber glich...........


    Bi ganz dinere meinig!

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Nene spendä fürs Forum meint er glaub.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Öhm also i chume nid ganz noche was los isch :confused_face: d Liste isch ufem aktuelle Stand. Und i ha jedem es persönlechs Merci mitteilt, ou bi jedem nachfolgende support-IM wos um d Emailkontene oder s izahle isch gange no merci viu mau etc. gschribe. I ha vor churzem grad d Rechnig vor Switch zahlt und Hostpoint chunt ou gli wider.


    I zahle dr ou gern es Cola we mr üs znächste Mau gse. :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • OK i has grad gse dass ig di uf dr Liste vergesse ha. Aber das hätisch mr ou chönne churz per IM schribe und de häti di drufda, wär kes Problem gsi. Das cha haut mou passiere.


    Und i finge bim Spende ischs 1. drum gange z Forum z ungerstütze und 2. e @toeff-forum.ch emailadresse z übercho. Und nid när uf irgendere Liste z sta...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Du chasch ou e eifachi Witerleitig ha. Schrib mr am beste mau e PN :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • "Ankündigung: Emailadressen @toeff-forum.ch"-Thread im Feedbackforum

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)