Satellitebilder

• Göt mau uf maps.google.com und zoomet uf Züri ine, när stellet um uf Sattelite :winking_face: krass

Schad chame nid ganz inezoome usser z Züri und hets no kei Charte-Date, aber das chunt ja sicher no...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• jeah dasch jo geil! i sgehne sogar de unique airport :grinning_squinting_face:

merci für de tipp mau guge luege wasi so aues finge
    cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Hawai isch geil oder Grönland :grinning_squinting_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Wo?

• heiteres bildli rate:)

wer weiss was das isch? (rote pfiil)

[Blockierte Grafik: http://data.go-offroad.ch/karte.jpg]

det wos blaue chreisli isch, hett das weltbekannte gschäft e neus gebäude baut wo glaub zimmli eimalig i de schwiiz isch.

na en tipp fürs heitere rate: das gschäft isch gad letscht wuche gross und fett i de medie cho.

lösig giz den morn aabig :smiling_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

Einmal editiert, zuletzt von maini (28. Juni 2005 22:50)

• guuuet linkin... ha scho denkt es seg schwirig:)

so muen na mis dicke couvert uf poscht due... scho wider 1300.- weg und zaabig chömed namal 200.- weg... :ugly5:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: