• ja scheisse !! guet isch ja no es rächts gümpli woner da nimmt.... und d'machine gseht o nid us als würdi si 1.mal gfahre :winking_face:


    aber glich geil :grinning_squinting_face:

  • yeah, da isch de seth enslow wo sich dert widermal jenes brüch zutuet*g*
    kenned ihr de film seth the hardway und seth2 ?
    es git no viiiiiel härteri stürz vo ihm!

  • Wow krass. Ond das geds e no hertere usfüerig? Ond de typ läbt emmer no?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    kenned ihr de film seth the hardway und seth2 ?
    es git no viiiiiel härteri stürz vo ihm!


    Hehe, ja, bsunders im "hardway" woner findet er müsi chli wiiter als de Landehügel gumpe und nacher de Länker chli vo nöchem aaluegt.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Aua. Ech glaube, ech mues mer die vids mol bsorge. De wisi nochhär secher, was ech ned wot erläbe :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Shit.. harte Sturz... obwohl Mitleid hani keis.. will so Sache macht me au ned 8o


    Auso ich bruch mi Bike zum fahre :grinning_squinting_face:


    Ich ha mol en Jump gseh wo eine zwüsche Kopf voraa abe kheit isch .. Gnickbruch - tot ..


    Das isch denn nüm luschtig ..me sött doch sini Gränze kenne und lieber sii loo .. was wei die bewise .. Imponiere odä was.. nene bruchi ned.. also Jungs immer schön ufem Asphalt kratze und ned in dr Höhi... :smiling_face_with_sunglasses:

    Ohne Super kein Moto :grinning_squinting_face:

  • Uf em Asphalt chratze isch aber schlecht für de Gmüetszuestand und für d'Verchleidig :grinning_squinting_face:


    Oder meinsch öppe so ?

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • aso dä hed a de füess secher ned chalt öber cho.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Rüüüüdä siäch, aber glich geil...
    Also mir imponiert er scho chli :winking_face:


    Jo ich mein wen ich wenigschtens chönt am Asphalt chrazä, aber ich trau mich jo nöd mol das verdammt.
    Ich muäs mir glaub au mol no ä Supermoto zuä tuä, damit ich wenigschtens d'Schuä chli chan abähebä :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    damit ich wenigschtens d'Schuä chli chan abähebä :winking_face:


    Düte gseet aber au ersch guet uus wenn dFuesraschte scho fasch dune isch und die chunt spöter als bide Gixxer :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Toretto:
    wennt de die supermoto a bode brengsch, chasch es de met de gixxer secher au :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jo ich säg jo drum hebä nur d'Schuä abä und nöd dä Töff. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING