Akra-Komplettanlage legal in CH?

  • Hoi Zäme!


    Im thread über's drosslete fahre, isch folgendi frag entstande:
    dörf ich a minere ktm 640 sm e akrapovic komplett uspuff-aalag fahre, ohni wäge lärm oder andere sache mitem gsetz in konflikt z cho? ich han eigentli gmeint, MIT db-eater seg das legal, oder giltet das nur fürd slip-on variante vo dem topf?


    viele dank schomal im voruus für all informatione!


    gruess pyro

    Einmal editiert, zuletzt von Pyroman ()

  • beidi sind legal solang du de dB eater drinne lahsch.


    bi de drosslete version macht die komplettalag so wenig leischtigsplus us, dass das nonig über 34PS gaht wenn mers uf emene prüefstand misst.



    ach ja no e allgemeini frag:


    die 34PS??? sind die am hinderrad oder a de kupplig gmässe??? das macht nämli nomal rächt viel us




    Zitat

    Original von Swissmountains
    Also miter Akra Komplettalag däfsch doch sicher nöd Legal umäfahrä?? Die isch ja sicher vill z lut!!



    au e komplettalag gits mit zuelassig und EG/ABE nummere. denn isch die au völlig legal.


    illegal isch nur a akrapovic komplet racingalag, doch vo dere isch ja nüd d red.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • fürd schwiiz bruchsch es biiblatt wo drin staht, dass de topf/ komplettalag für dis bike homologiert isch. mer hend nid di gliche vorschrifte wie d'EU drum chasch nid eifach druf gha, wend ufem topf es e-prüefzeiche hesch, dass du demit chasch legal umefahre...


    es het ufem topf nomal es nümmerli druf, mit dere chan mer imene index naluege uf weles bike de passt, resp. tested worde isch. heisst aber immer nonig, dass de i de schwiiz au legal uf dem bike gfahre werde därf, da mir e bsunders geili gsetzgebig hend....


    also eifach wil mer en db-killer drin het, heisst das nid das mer de topf därf legal usfüehre....

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • nei aber wenn du irgend es guetachte vomene importeur hesch.


    und d akra komplettalag für'd KTM gits bi KMS racing inkl. guetachte oder susch bim importeur hostettler.


    also mit schwiizer biiblatt und denn isch es völlig legal.


    es git de topf als slip on, bolt on und als komplettalag.

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • merci bösci und virus für eui infos!
    da ich de töff eh vo kms han und au wiiterhin deht wird iichaufe, wird ich deht sicher guet berate...


    freu mi scho uf de geil sound :ugly4:


    greetz pyro

  • Ich han ja uf minnärä 25kW LC4 en kompletti Akrapopovic Aalag, inkl. 2 verschideni Biiblätter (tues am Weekend mal scanne und da inestelle) jedoch stimmt die Typeschii Nummere vom Biiblatt nöd mit minnärä Typeschii Nummere überein :face_with_rolling_eyes:


    Das heisst also dass die Akrapovic Alag im Grund gnoh nur bi dem Töff zuegloh isch wo uf em Biiblatt staht!!
    Mir hät aber dä Mäse (CHEF CHEF KMS Racing?) gseit kah die isch zuegloh....


    Jänu, egal, bin em nöd böös, im Gägäteil ich han unbedingt so ne Akrapovic Aalag wölle nachdem ich mini KTM bi ihm Kauft kah ha, aber er hät gseit i söll no en Momment geduldig sii, es chämi eini use wo zuegloh isch :winking_face: Denn hani halt no en Monet gwartet und denn die Kompletti Aalag mondiert!


    Ich han scho bi div. Stelle agfröged öbi es Biiblatt für mini KTM bechume, naja muäs nachli wiitersueche irgendwenn findi sicher eini....


    Einzig wasi nani genau weiss isch wäg dä Leistig.... Gemäss em DonBosco sötts ja nöd vill usmache....

  • Alex


    wenn du dini nachher offe hesch die komplett alag und no anderi vergaer chunsch scho einiges über 50PS

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ja nachher scho....
    nachher chunnt au en flachschieber druff logitsch oder? :grinning_squinting_face:

  • aso min mech hed bem hostettler agfraget und hed gseit dasmer d alag für ktm nume beme ktm händler bechunnt er döffi die ned verchaufe, dönnt huere komisch aber seg ergend sone regelig


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • So wie ich das verstahne isch de für din Klapf nid zuägla...

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • 1. seisch du, du hesch e komplett-aalag. im beleg staht, es seged nur uustuschschalldämpfer zueglah.
    komplettaalag isch mit chrümmer, uustuuschschalldämpfer isch nur de dämpfer.


    2. typenummere stimmt ned.


    -> ned zueglah, sorry (isch aber scheissegal)

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Alex


    sie wäri zueglah aber nur wenn du de töff offe hesch.



    well de drosslet worde isch isch d alag nümme zueglah.


    würd mal bim KMS schnell fräge öb er der en neue Fötzel git mit dem typeschii vo de drosslete KTM.


    s 60i am schluss staht für die offe 40KW version.


    57 für die drosslet 25KW version.


    bhalt aber de fötzel au no, well wirsch ja de töff sicher gli mal ufmache chöne...oder?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener


  • genau das hani befürchtet :grinning_squinting_face:
    aber voll easy
    es gaht ja nümm lang :grinning_squinting_face: