• hallo zäme be nöi do, fahre e kawa zxr750 :face_with_tongue: und fenge sie geit ganz guet.
    und hoffe das dr me met offenem härze ufnähmet.

  • guete tag. so wies tönt eine usem bärner land he...... ja bi ja itz o so eine, wohne ds ittige...... also wünsche vil spass da inne. pflegets

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    guete tag. so wies tönt eine usem bärner land he...... ja bi ja itz o so eine, wohne ds ittige...... also wünsche vil spass da inne. pflegets



    nei eigentlech solothurner,ittige wo genau in ittige??

  • hoihoi
    willkomme im töffforum. vill spass bim läse, filmi luege und so...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • Salüü und au vo mir e herzlichs willkome! Vill Spass da!


    Schowider an Kawi Fahrer meh! :smiling_face_with_horns:

  • Sali :D. Ändlich wider mal en ZXR-Fahrer :top:. Fill Spass da ine.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Jau au vo mir äs Welcome in da House :winking_face:


    Viel spass da ine und äs guets iwinterä :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Musch Obe uf Profil und nacher uf Avatare. Döte häts e Uuswahl vo vorgäne und une chasch es eignligs agää, es mues aber dene Bedingige (Grössi) wo agää sind entspräche susch gahts nöd :winking_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • hallo und willkomme , viell spass im forum und uf de strass

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • jo au vo mer es sali ond vell spass do em forum. mer trefft sech secher mol ofere tour. velecht nöm das johr, aber de nöchscht sommer chond jo bestemmt

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: