Occasion kauf

  • Hallo Zämme,


    Ich will das Johr no d Töff prüefig mache und ha ezt e Yamaha mt07 gseh gha..


    Da ich aber kei ahnig vo Töff ha brüchti eures Schwarmwüsse..


    Was für Froge stellt mer zum denne denoch chönne z beurteile öbber guet isch oder ned?


    Aktuell weissi vonem nur das er 9000km het, 2016 Johrgang, er het no bis next Johr im Mai MFK, er isch immer bi Yamaha selber in Service und het no paar sache drah veränderet wo ned ihtreit sii müesse.. er koschtet 4‘500.- gitt en mir aber de für 4‘200.-


    Isch das es guets ahgebot oder sötti doh vorsichtig sii? Was müessti alles no wüsse ohni drih z laufe?


    Danke im Vorrus

  • ahand vom aktuell leergfägte markt wühr ivh ohni kenntniss über das modell sege jaa nur vo de zahle her isch das ahgebot guet

    ins Ziel kommt nur wer langsam genug fährt um den Weg zu sehen :toeff2:

  • ahand vom aktuell leergfägte markt wühr ivh ohni kenntniss über das modell sege jaa nur vo de zahle her isch das ahgebot guet

    Jo das hani ebbe au denkt gha... es isch so schwierig eine finde weils sone heftige Boom geh het... Müessten no irgendebbis froge wo wichtig wer oder demfall eifach sege i chauf ne fuck off?

  • Sälber naaprüefe weli Änderige müend iitreit werde. Chasch au da im Forum fröge. Was sinds denn für Änderige? De wo de Töff verchauft seit immer „mues mer nöd iiträge“ oder „ich han no nie Problem gha demit“ 😉.


    Die tüürschte potentiell folgende Servicearbete checke: Bremsbeläg, Chetti (sött aber beides no 10Tkm hebe wenn er nöd gfahre isch wienen Berserker), Reife. Alli Servicebeleg geh laa, checke öb Ventilspiel scho kontrolliert worde isch. Wenn isch de nächscht Service fällig?

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • de schrib das i entsprechend thread!


    Ich schribe au ned i dis hallo ebbis zu sim reifethread oder umgekehrt......


    Einisch bim Threadthema bliibe isch doch ned so schwer oder?

    ins Ziel kommt nur wer langsam genug fährt um den Weg zu sehen :toeff2:

  • Sälber naaprüefe weli Änderige müend iitreit werde. Chasch au da im Forum fröge. Was sinds denn für Änderige? De wo de Töff verchauft seit immer „mues mer nöd iiträge“ oder „ich han no nie Problem gha demit“ 😉.


    Die tüürschte potentiell folgende Servicearbete checke: Bremsbeläg, Chetti (sött aber beides no 10Tkm hebe wenn er nöd gfahre isch wienen Berserker), Reife. Alli Servicebeleg geh laa, checke öb Ventilspiel scho kontrolliert worde isch. Wenn isch de nächscht Service fällig?

    Muessi froge nomol nochefroge.. wenis im chopf ha de ischs es chlineres heck anderi spiegel ect


    Nexte service muessi au froge aber i lohne de allwe eh dure service und mfk

  • de schrib das i entsprechend thread!


    Ich schribe au ned i dis hallo ebbis zu sim reifethread oder umgekehrt......


    Einisch bim Threadthema bliibe isch doch ned so schwer oder?

    Hani ebbis verpasst? Chumme ned noche gseh nur dini Posts.. :thinking_face:

  • Wenn Teile getauscht wurden (eintragungspflichtig oder nicht) immer schauen ob die Originalteile mitkommen. Wenn die neuen Teile trotz allen Beteuerungen vorgeführt werden müssen ists allenfalls einfacher und günstiger wenn Du einfach die Originalteile wieder anbauen kannst.