kleiner gedenk anstoss

  • Das isch ja en verdammt härte Video! Dut eim grad weh wemer all die schramme und kaputte töff gseht! Aber mus säge es hät au witzigi bilder debi...


    Greez

  • went die einte maschine gsehsch wetsch der lieber net vorstelle wie die fahrerer dervo usgseh hend....armi sanitäter und ärzt


    lueged das eu das nie passiert


    mfg Bauer

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • jo ha gad am bauer gschribe gha mer chunnt sich amig uf de usfahrte fascht unverwundbar vor mit em helm, aazug und protektore... und den gseht mer so es video oder na schlimmer fahrt anen unfall ane...


    hoffe au das ich nie so was derbs muen miterlebe.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ich finde da hets ghar nüt lustigs oder witzigs debie. Isch alles ziemlich hefftig und ich hoffe das da niemertem passiere wird.
    Und die einzig Massnah wo mir chönd träffe isch schutzkleider alege. Denn mir hend kein schutz um eus ume und drum ziemer au immer de kurzer! :ugly5:

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Also mit ziemliche sicherheit händ zu 80% vo däne Schürfige etc bilder kei richtigi schutzchleider agha, sälberschuld!


    Zum zweite, jede söt wüsse wie gross das risiko isch und es chan immer was passiere ob eige verschulde oder dur en andere..


    zum dritä, sind würkli mega heftigi Bilder :frowning_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von pseudOnat
    Also mit ziemliche sicherheit händ zu 80% vo däne Schürfige etc bilder kei richtigi schutzchleider agha, sälberschuld!


    Zum zweite, jede söt wüsse wie gross das risiko isch und es chan immer was passiere ob eige verschulde oder dur en andere..


    zum dritä, sind würkli mega heftigi Bilder :frowning_face:


    @pseudO


    1. Chunt mer bekant vor;) Nei ernsthaft:
    Würd mal meine wen diä kei schutzkleider a kah hend würds viiil schlimmer us gseh, au leder isch nöd unzerstörbar;)


    2. *dito*:D


    3. *dito*:D:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von BlackDevil ()

  • Jo also ich han mir au überleit öb diä Schutzkleidig ahgha hend und bin eigentlich au dä meinig eher nöd. Han uf dä Rennstrecki unterdessä scho so vill Stürz gseh und au lüüt wo würklich no fascht 100m grutscht sind uf Ruggä oder Arsch oder Oberschenkel und diä hend kein Kratzer. Aber äbä went bi 250 abflügsch, weiss ich halt den au nöd.
    ????

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • das esch werkli es herts vid. ond ech glaube met so sache söt sech jed töff fahrer mol usenandgsetzt ha. am beste bevor mer afod töff z fahre.


    es esch hert. ond we de pseudonat scho gseid hed, chas jede preiche. mer muess ned e mol sälber gschold sii.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • e fenge ou das me sech eifach mou muess usenangersetze wie gseit es cha jede breiche öb me tschoud esch oder ned,
    venges eifach nome brutau wnme die töffe gseht,s gseht us ause öber zäme gfautet het :hmpf:




    mer ferwongerets e chli das niemer die vids kennt

  • han mal na e pps becho vonere kollegin wo mich vom töff fahre hett welle abhalte. das isch echt so struub gsi, hett schier müesse ga chotze.


    da hesch ned nur s'zemegleite bike gseh sondern au de mensch oder was devo übrig blibbe isch.
    de töff mues det wohl frontal inen sattelschlepper tätscht sii.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • so han jetzt das movie au no gseh ... also do hez ächt kes witzigs pic debi ... :frowning_face: .. ond jo öb jetzt die lüüt met dene schörfige schotzchleidig agha händ oder ned wär scho no intressant .....
    ebe s risiko esch halt bem töff fahre emmer debi dasmer en schwere onfall chönnt mache ... ond ebe au wemmer sälber sehr guet ufpasst ond ned z schnäll fahrt chan emmer no ergend eine i eim ie fahre :(!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • sodeli au ech ha das no aglueget...
    1. esch absolut nix wetzigs debi..
    2. öb schotzkleider oder ned... die schörfige send wohl emmer no die harmlosiste verletzige...
    3. das mer extrem verwondbar esch...werd eim ganz secher för emmer klar...wenn mer sälber e schwere unfall meterläbt het (zueglueget het) oder halt scho kollege sogar verlore het...
    Aber eigentli set eim das scho vel frühener klar si....wie de Peak scho gseid het... das es e extrem gföhrleche Sport esch, söt jedem klar si,bevor er öberhaupt serste mol of de Töff stiigt.. mini meinig...

  • jap i cha allem zuestimme do


    die belder send brutal aber d wahrheit.
    öb schutzchleider oder ned i möchts eifach ned umbedingt a mim rugge ha.


    passet all uf euch uf dasmer nie so belder vo eim usem forum gseht


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...