Neu hier

  • Zitat

    Original von Toretto
    Anneau isch aifach geilll....
    Aber zersch mol Hallo, än Gixxxer kolleg isch jo super. :winking_face:
    Rennstrecki isch scho hammer gäll. Törf ich dich frogä wiävill du uf dä Gradä usäbrocht häsch?
    Ich bin nöd so dä super Rennfahrer, aber Spass häts halt glich gmacht. :winking_face:


    Ja chan ich nur bestätige, isch hammergeil. S'max isch 260 gsi.. han ich aber nur eimal gmacht, da mer nachher relativ stark uf klötz mues für d'rechts Kurve. Naja ich bin halt relativ stark uf klötz. Geiler sind eh Kurvene... isch es mega feeling wän s'chnüü s'erscht mal am bode chratzt... bin mega verschrocke. Isch aber guet z'wüsse, wie wiit das mer würklich ga chönt mit de schräglag, wänns dänn e mal sii mues. Jetzt mues sich das nur no i mim hirni feschtbräne, dass das würklich gaht, damit ich nöd z'erscht 5 minute bruche, bis ich dune bin. Uf de pischte isch das eigentlich rächt schnäll dine gsii, aber uf de strass isch es halt schonochli öppis anders.
    Wie isches dänn dir eso gange?

  • Zitat

    Original von Pogo


    Nö leider no nöd. Mues umbedingt e mal es paar mache, oder warte bis ich die vom Fotograph vo Anneau du Rhin han... chan aber no es bitzeli duure.


    was, du gahsch de usse go fahre?? ich ha vomne kolleg ghört, wo au uf d pischte gaht, das er nie deht hi gächi, zwar schön zum luege, aber nid sicher... wenns di mal nimmt den anschiinend grad inen baum..... stimmt da?? :confused_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Äbä ich bin halt doch eher dä ängschtlich typ ehrlichgseit. Min Topspeed isch bi 256 glägä, wobi mich dä Eric (instruktor) jewils mit nomol 100m vollgas überhollt hät, er hät gmeint er heg amel so gegi 281 druffä, aber er isch halt au scho richtigi Rennä gfharä. Und die nögscht Kurvä noch dä Gradä fahrt er mit irgendwiä 178 ah. :frowning_face:
    Dodurch das ich s'erschtmol uf dä Pistä gsi bin, hends gmeint ich söll no kei Hanging off fahrä, damit ich mich chön uf d'Liniä konzentriärä. Aber isch glich ä hammer erfahrig gsi. Ich muäs jetzt no äs paar Portrais vo mir machä das ich diä no chan inäfitzä, und den chömäd au grad Bilder vo dä Rennstrecki.
    Dini Pics gsehnd geil us, halt scho chli dä Professioneller Fahrstil als ich :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Labyrator
    was, du gahsch de usse go fahre?? ich ha vomne kolleg ghört, wo au uf d pischte gaht, das er nie deht hi gächi, zwar schön zum luege, aber nid sicher... wenns di mal nimmt den anschiinend grad inen baum..... stimmt da?? :confused_face:


    Yep, ich bin detä gsi und wirde mit bestimmtheit wider ga! Isch vil sicherer als uf de strass dich as limit häre z'taschte.... d'strecki isch zwar ime wald ine, aber ich han jetzt eigentlich nie s'gfühl gha, da chönnt öppis passiere. De Track isch ja au no umzünt, also kei gfahr.
    Für mich absolut bedänkelos, obwohls mit sicherheit sicheriri streckene git. Aber ebe, ich bin nöd detä gsi, um en neue runderekord uufzschtele.....

  • Zitat

    Original von Toretto
    Äbä ich bin halt doch eher dä ängschtlich typ ehrlichgseit. Min Topspeed isch bi 256 glägä, wobi mich dä Eric (instruktor) jewils mit nomol 100m vollgas überhollt hät, er hät gmeint er heg amel so gegi 281 druffä, aber er isch halt au scho richtigi Rennä gfharä. Und die nögscht Kurvä noch dä Gradä fahrt er mit irgendwiä 178 ah. :frowning_face:
    Dodurch das ich s'erschtmol uf dä Pistä gsi bin, hends gmeint ich söll no kei Hanging off fahrä, damit ich mich chön uf d'Liniä konzentriärä. Aber isch glich ä hammer erfahrig gsi. Ich muäs jetzt no äs paar Portrais vo mir machä das ich diä no chan inäfitzä, und den chömäd au grad Bilder vo dä Rennstrecki.
    Dini Pics gsehnd geil us, halt scho chli dä Professioneller Fahrstil als ich :winking_face:


    Hehe wäge 4 km/h längsämer, würd ich nöd säge, dass du ängstlicher bisch. Das mit em hänging off händs eus au gseit, aber ich gange ja nöd det häre, zum fahre lerne... ich wott lerne, echli zügiger unterwägs z'si und mal luege was so gaht. Und dä unterschid ob mit oder ohni Hangoff in bezug uf linie fahre isch nöd würklich gross. Naja mini meinig halt, das mues ja nüt heisse :smiling_face:
    Wie du seisch, swichtigschte isch das es spass macht und das mer gsund wieder hei chunt.
    Mer chönd eus ja mal irgendwo zume fotoshooting träffe... bruche nämlich au no portraits :winking_face:

  • Jo eh das mit dä Shootings goht voll in ornig min Brother wär den grad au no däbi er isch au im forum tätig und fahrt ä R6 aber halt ersch sit ca. 4 Mönät, und halt ä blombierti, aber lauft zimlich ordli das Ding. Und Züri Wil isch jo nöd würklich wiit.


    Zu dä Gfohrä uf dä Pistä...
    Also mir sind 34 Renntöff gsi und vo denä 34 sind 10 stuck uf dä Sack gheit. Vo denä 10 sind 5 richtig derb uf dä Sack gheit. Än Tessiner isch mit über 200 noch dä Gradä über s'chis usgfahrä, ihm häts gar nüüt gmacht, und bim töff isch d'Verkleidig im arsch gsi. Den häts ein bim Beschleunigä (bin grad hinder ihm gsi) ahfangä rutschä und er hät s'Gas lohsloh sprich highsider (sorry weiss nöd wiä mäs schribt) hätäm aifach d'Hend rüüüde verbrennt aber suscht au nöd vill gmacht. Und üsä Kolleg isch zimlich am schluss no chli zschnell i Zielkurvä und hät sich s'Schlüsselbei brochä... :frowning_face: Aber äbä das Kies bremsät rächt schnell ich denkä so unsicher isch d'Pistä nöd. Und also äm Baum triffsch jetzt niä, den müästisch über d'Schutzmür flügä...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Zu dä Gfohrä uf dä Pistä...
    Also mir sind 34 Renntöff gsi und vo denä 34 sind 10 stuck uf dä Sack gheit. Vo denä 10 sind 5 richtig derb uf dä Sack gheit.


    Wow! Mir sind öppe gliich vill gsi, und es hät nur 1 abgleit. Ide Kurve vor de iifart... hätt öppis falsch ide kurve gmacht und hätt sis bike eifach abgleit und isch is chiisbett grutscht. Verschalig isch im arsch gsii, aber süsch eigentlich nöd vil mee. Mit händ allerdings am Morge abwächslig theorie und dänn hinderem Instruktor naafare gha, und am Namittag dänn freis fare.

  • Jo also mir hend au Theorie gha, den instruktor fahrt mit dä ganzä gruppä und den no jedä einzeln mitämä instruktor etc. zwüschäd inä aifach immer chli freis Training, aber äbä mir sind halt au grad zwei Täg gsi. Und bi üs häts zum teil au so halb profis gha, wo töff nur für uf d'Strecki bruchäd. :winking_face:
    Geili siächä, aber verdammt huärrä schnell.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Gset mnach BT92R us :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Labyrator
    dasch doch en normale strasse gummi??


    Yep. Vorne isch es en BT012 oder 11 (was au immer original druf isch) und hine en Metzeler Sportec M2. Werded i 1000km gäge Michelin Power Pilot tuschet... mal luege wie die sind.