Neu hier

  • Hallo zusammen,


    Bin neu hier. Mein Name ist Martin und ich komme aus Niederglatt bei Zürich. Ich fahre seit letztem April 2rad, angefangen mit ner 98'er GSXR600 und hab mir dann letztes Jahr im August ne Silberne GSXR1000K3 zugelegt. Bin einfach nur hin und weg von dem Bike.
    Der DarkForce hat mich auf das Forum hier aufmerksam gemacht, nur leider hat's am anfang mit dem registrieren nicht geklappt.... jetzt schein ja aber alles zu funktionieren.


    Grüsse,
    Martin

  • Jo hallo. Schön, dass weder öper me do esch. *thumb*

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Willkome da im Forum. Guet dases doch no klappet hät.


    PS: han das ma verschone ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    Willkome da im Forum. Guet dases doch no klappet hät.


    PS: han das ma verschone ;).


    Danke. Ja, has nach em posting gsee, das ich's nödemal gschaft ha, im richtige topic z'poste :face_with_rolling_eyes:

  • naja, hani auscho fertigbracht. für öppis gits ja admins :D:D

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ciao Pogo,


    Au es willkomme vo mir, cool das di aagmeldet häsch :grinning_squinting_face:
    Häsch fillicht grad Bilder vo diim Möp ?? Wür mi nämli Interessiere :)) Chasch's ja dänn grad is Bilderforum tue :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Hallihallöchen! :cheers:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Ciao Pogo,


    Au es willkomme vo mir, cool das di aagmeldet häsch :grinning_squinting_face:
    Häsch fillicht grad Bilder vo diim Möp ?? Wür mi nämli Interessiere :)) Chasch's ja dänn grad is Bilderforum tue :grinning_squinting_face:


    Nö leider no nöd. Mues umbedingt e mal es paar mache, oder warte bis ich die vom Fotograph vo Anneau du Rhin han... chan aber no es bitzeli duure.

  • Oh, Actionbilder sind immer guet :D:D:D

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ou vo mir no es Willkomme :winking_face: Und we no me Lüt kennsch wo eventuell Interesse hätte chasch se ja mau Ilade :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Pogo


    Nö leider no nöd. Mues umbedingt e mal es paar mache, oder warte bis ich die vom Fotograph vo Anneau du Rhin han... chan aber no es bitzeli duure.


    Wänn bisch in Anneau xii ?
    Vater und brüeder sind nachem letschte Mai-weekend xii, also glaub 24., 25. Mai

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Anneau isch aifach geilll....
    Aber zersch mol Hallo, än Gixxxer kolleg isch jo super. :winking_face:
    Rennstrecki isch scho hammer gäll. Törf ich dich frogä wiävill du uf dä Gradä usäbrocht häsch?
    Ich bin nöd so dä super Rennfahrer, aber Spass häts halt glich gmacht. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Wänn bisch in Anneau xii ?
    Vater und brüeder sind nachem letschte Mai-weekend xii, also glaub 24., 25. Mai


    Bin am 28. Mai mit Discover the bike gsi... isch eifach nur mega emal e so z'fahre chöne, ohni gägevercher und em schüschtige grümpel. Cha's würklich nur jedem empfele.
    Das isch s'eigentlich einzig bruuchbare Fötteli vo mir :grinning_squinting_face: