Rangtitel

  • Hüt wieder paar neui Rangititel dezuegfüegt und teilwiis neu gordnet. Bi de höchere Räng isch no nüt, gaht ja no lang bis öpper döte obe isch :D. Vorschläg sind aber immer willkome :D.


    Da chönder luege wie dRäng g'ordnet sind: Rangtitel

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Nei nei das machsch du scho guät.
    Bin jetzt halt scho än chnüschlifer aber das isch au guät so hehe...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Shit, jetzt bin i en Eisdielenposer 8o


    Hett no es paar Vorschläg:


    Für die tüfere Räng:
    - Stützrädlifahrer
    - Töff um d'Egge Träger
    - Schönwetterfahrer :grinning_squinting_face:
    - Saisonposer
    - Bergufbremser
    - Glägeheitsfahrer
    - Angstrandschützer
    - Gradusfahrer


    Für die höhere Räng:
    - Reifeschlächter
    - Polizischteüberholer
    - Stammtischler


    Naja, für die höche fallt mer nöd viel i, ich kenn mich nur bi de Weicheier us :smiling_face_with_sunglasses:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>


  • LOL die sind guet! :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • Stammtischler wär aber eher für die tiefere Räng...die wo me vom Fahre rede und am Tisch hocke u Bier suufe als ga z fahre :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Also für di tüüfe hämmer scho me als gnueg. Aber di höche sind nochli leer.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Äs paar für die Höchä...


    Mittelliniäschnupfer
    Elbogächratzer
    Ameisepöschtler
    Strossägynäkolog


    Jo das wärs den, bin nöd so än Kreativä, aber han denkt ich müäs min Bitrag au no leischtä :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Stammtischler wär aber eher für die tiefere Räng...die wo me vom Fahre rede und am Tisch hocke u Bier suufe als ga z fahre :winking_face:


    Ebä :grinning_squinting_face: Eine wo 2000 Forumiträg gmacht het isch jo au nu no am schribe statt am Fahre :smiling_face_with_sunglasses:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Ahjo stimmt :grinning_squinting_face: aber ig zum bispiu cha nüt drfür, es geit leider no 16 Täg bis ig darf fahre ;(

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ja bis froh, immerhin 10 weniger als bi mir ;(;(;(;(;(;(;(;(.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Wieso das :confused_face: Wartet ihr no uf's grosse Billet?


    Wenigstens isch's Wetter momentan bescheide, denn schisst's nöd gär so sehr a..

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Zitat

    Original von Wildcard
    Wieso das :confused_face: Wartet ihr no uf's grosse Billet?


    Jap. De Dark_Force isch au no en Liidensgenoss.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ja leider, nur wenn ihr scho all am Umefurze sind hock ich na i de garasch und glotz mer d'Auge uus a de Maschine woni LEIDER GOTTES nanig fahre därf :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Hmm gits eigetlech irgend e Bestätigung vom Strasseverkehrsamt? I wet de nid am 2.Juli merke dass sie mi Brief gar nid hei übercho oder so :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)