• Chamer da links oder rechts nöd no so es teil vo wetter.com ane pfeffere, wär no flott:top:


    Den weis mer au immer ob sichs loht am weekend uf stah oder ob mer no e rundi penne söl :face_with_tongue:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Hmm das chöntme theoretisch scho im Portal iboue, aber z Problem isch eifach dasme bi de persönleche Istellige nume cha entweder alli linke(oder rechte) Profilboxe usschalte und nid einzelni. Und vilech wei das jo nid aui bzw. es würd es paar störe :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Hmm das chöntme theoretisch scho im Portal iboue, aber z Problem isch eifach dasme bi de persönleche Istellige nume cha entweder alli linke(oder rechte) Profilboxe usschalte und nid einzelni. Und vilech wei das jo nid aui bzw. es würd es paar störe :winking_face:



    Isch das jetzt äs ja oder es Nei gsi? :öm::grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Und vilech wei das jo nid aui bzw. es würd es paar störe :winking_face:


    Tja, weisch ja wies am beste usefindisch:D Eifach mal mache und uf feedbaks warte :smiling_face_with_horns:


    :D:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • ...und uf d Meinig vom Spike :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ja i chas ja mau dri due, und när chöimer de luege wies achunnt. Maches vilech hüt am Abe weni Zit ha!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Irgendwie hei die grad chli Störige mit ihrer Website, aber i wär emu dranne :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • :klatsch: Lauft ja :top:


    Jetzt muesch nur no Istelige richtig mache...da staht irgend öbis vo "Bern" tsss:P





    Neenee...passt scho. haupsach me weis öbe wies wetter wird;)

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Zitat

    Original von BlackDevil
    Neenee...passt scho. haupsach me weis öbe wies wetter wird;)


    Susch chaschder ja mit eim vo dene zahlriche Desktoperwiiterigsprogrämmli das so iirichte das grad dWucheübersicht häsch, für di verschidene Päss und Züri :top:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ja irgend e Ort muesi ja nä :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Ja irgend e Ort muesi ja nä :winking_face:



    z.b [SIZE=4]Züri[/SIZE] ?? :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • haha also i fends easy met em wätter ..gueti sach .. aber ebe de ort .. naja em einte passt de ort perfekt i desem öberhaupt ned .. aber wie de BD scho seit hauptsach mer weiss wie's wätter ongfähr werd :D! ganz guet wär natürli öppe 3 prognosene Bern, Züri ond no ergendöppis! z.b. es chlises stättli wie aarau .. well das wär nämli fasch mis nochberdorf :grinning_squinting_face: haha!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: