Vorschlag füs Forum

  • Ich weiss ned was ihr genau drüber denked, aber wie findeders wennmer ma würdet es Thread für Partyfotos iirichte wür? oder villecht sogar e sparte im forum??


    greez

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

  • mer hend mol en gallery gha. wär cool wenn mer die weder chönt iirechte... :face_with_rolling_eyes:


    esch halt eifach en frog vom uufwand. wär aber scho rüüdig toll.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • SProblem isch das die womer gha händ nüme gaht bi dere Forumversion. Wemmer e anderi Galerie nämed dänn chamer die nöd (ohni einige Modifikatione) is Forum integriere und mun sich nomal Registreiere für dGallerie. Ich chan leider kei php drum isches zuesätzlich schwirig, wenn öpper Luscht und Ziit hät chaner gern öppis uf dBei stelle...es isch eifach nöd so eifach wills da paar Zämehäng giti dem Forum *g*. De Uufwand isch halt gross und am Schluss häts glich nume wenig Bilder dine gha drum isches irgendwie versandet...


    Mer händs probiert mit einere aber bim ändere vode DB das mer ich chan aamälde wemmer im Töfffourm registriert isch isch alles abkackt und de Adminaccount gaht nüm *g*.


    special Blend:
    Also en Thread "wo obe fixiert" isch chani scho mache...underkategorie au..nume bis ez gits ja gar kei Partybildli?!

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)