die geliebten mitmenschen

  • jaja... hütt am morge isch d'welt na heil gsi.


    aber hütt woni zum gschäft us bi und is auto ha welle iistige, hani doch na chli dumm gluegt.


    D'HECKSCHIIIBE AM ARSCH


    ha zerscht gmeint da seg de rege uf de schiibe wo so komisch usgeht. woni den na richtig gluegt han, hani gseh das die ganz schiibe versplittered gsi isch. zum glück sind nur 2 chlini stelle usebroche, demits ned inegseiched hett.


    de ganz witz isch, das da auto völlig freistehend vom morge am 8i bis zabig am halb6 gstande isch, also nix vo obe womi hett chönne strafe.
    janu... hans jetzt mal an scherme gstellt und morn wird die schiibe gwechsled, wirde aber doch na chli detektiv spile, villicht find mer ja de übeltäter na.



    und ich weiss, ihr finded all autos sehr unatraktivi fortbewegigsmittel, aber ich han mis auto halt trozdem gern :frowning_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ja toll! mis bieleid i fende eifach schad das hüt amel de lüt ersch fang öbis spass macht weme öber anderem öbis chan kaputt mache oder so.


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Sälü maini ds tuet mir leid für di.
    Vandalismus wirds haut immer gä, wüus immer Arschlöcher wird ha wo z'gfühl hei sy müässä äs paarnä zeigä.


    So isch mir zum Bischpu scho mis Töffli klaut wordä, es isch eifach scheisse, wenn Lüt nid cheu unterscheidä zwüsche "Mein und Dein".


    Desto trotz hoffä ig, dass du diä Person zur rächäschaft chasch zieh.


    MfG Alex

    2 Mal editiert, zuletzt von stifich ()

  • supper am maini sis baby #3 het en schade...


    baby #1= sini fründin
    baby #2= sini R6
    baby #3= sini riisschüssle... honda integra


    was hent denn dini versicherig gmeint...???
    hesch en denn amene schuelweg gha... so en chliine rotzgof mit me stei...???


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!



  • sini fründin het en schade? was geht ab? :ugly:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • jep maini au mis beileid .. esch ächt zom :kotz:! hmm jo hoffe au dassd de übeltäter fendsch wobi ich dänke do wersch ned gross erfolg ha :(!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Ich verstah die voll und ganz en hure Sauerei isch das! X(


    Mini Risschüssle chunnt sogar no vor em Töff ir Hitlist, chöit mi Steinige aber ds Auto bruch i halt eifach jede Tag.

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von maini
    und ich weiss, ihr finded all autos sehr unatraktivi fortbewegigsmittel, aber ich han mis auto halt trozdem gern :frowning_face:


    Naja wenns schiffet und muesch goge Poschte dänn isch doch es Auto top?!
    Leider gits immer so Lüüt wo eifach uns Langwiili Sache schliise müend....und leider isches zimmli scheisse zum usefinde wers gsii isch...... :hmpf::hmpf:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike


    Naja wenns schiffet und muesch goge Poschte dänn isch doch es Auto top?!
    Leider gits immer so Lüüt wo eifach uns Langwiili Sache schliise müend....und leider isches zimmli scheisse zum usefinde wers gsii isch...... :hmpf::hmpf:


    bim auto würdi recht kewl und locker bliiibe. bim töff würdi raschte :engel:


    Bauer: isch asichtssach :winking_face:
    :ugly5:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • shiiat.... hey, dasch jo echt en verdammte :arsch: wo da gmacht het....!! get halt hötzotags scho zuu vel assos :wand:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • danke danke für euri mitfühlende wort...


    gad mal als erschts zum server.... du bisch so en böööse, du hesch e r6 gar ned verdient :arsch::ugly:



    also ich find autofahre ebe doch cool und drumm isch für mich mis auto öppä gliich viel wert wie de töff.
    leider wirdi de integra mindestens 2 wuche müesse stah lah... sone heckschiibe hetts ned in europa, s'sprich werksbstellig in japan... wenns dumm chunnt gaht de ganz gspass 4 wuche :ugly5:


    wenigschtens wird alles vo de zürich zahlt, ohni irgendwelchi nachteil für mich.
    und das mer de vollidiot finde wird, staht au zimmli schlecht, hett da zwar eigendlich schon verdacht aber ebe... wa willsch

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von Hypi
    din chef wo bös isch dass du d'stell wächslisch? :ugly5:


    ne seb den scho ned...


    hett en silbrige toyota nebed mim auto parkt gha, weiss aber niemert wem de ghört...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: