Acumen Ganganzeige

  • weisch ned i welem gnag dasd besch? während em fahre? :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Obs überflüssig isch oder nit das löt mal mini Sorge si.


    :face_with_tongue:


    D frag isch gsi ob öpper Erfahrige het demit?


    EDIT: War grad beim Mech, er meinte funktioniert wunderbar und mit den Plug & Play Kabeln ne Sache von wenigen Minuten.
    Folge: Hab nen Satz bestellt, werd dann selber meine Erfahrungen dazu posten.

    Take a walk on da house side!

    Einmal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • Zitat

    Original von Hypi
    überflüssige ballascht :winking_face: :ugly5:



    naja... glaub de lahsch lieber e pack nastüechli dihei :face_with_tongue:



    mike... wa choscht den das teil?
    hans mer am aafang au überleit gha, ha immer e cheibe ghöi gha mit dene gäng. aber mit de ziit chunnts immer besser :grinning_squinting_face:


    und wiso gäng zelle, wenn mer zelle lah chan? :arsch::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • funzt das echt au anere 50ger ? scho mängsmal nöd bemerkt dass ich bereits im 6 bi und wien en gstörte a dem scheiss hebeli umegfüesslet... :wand:

  • Ebe gseh ni au so maini! :grinning_squinting_face:


    Auso z Gerät selber gits mit blauer u. roter Zahl 159.-
    Denn ha ni derzu de Plug&Play Kabelkit gno für d RR 89.-
    Und no en blau eloxierti Halterig für drum um 59.-


    Macht 307.- evtl. gits no chli Rabatt vom Händler, er het au nit gwüsst wieviel marge er druf het.


    Ah ja, das züg wird von Pichard Racing importiert.



    Click

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von MikeRR


    Auso z Gerät selber gits mit blauer u. roter Zahl 159.-


    Und no en blau eloxierti Halterig für drum um 59.-


    Du hoschi , b'stells doch gad in blau !

  • Hesch wieder nüt verstande gäu? :face_with_tongue:


    Roti oder Blaui zahle uf em Display und en Halterig drum rum si scho 2 verschiedeni Sache oder, d Halterig brauchsch nit isch numme chli schöner und chli besser gschützt.


    Muesch die chline bildli rechts aluege bim erste post, da gsehsch das normal kei Umrandig dran isch.

    Take a walk on da house side!

    2 Mal editiert, zuletzt von MikeRR ()

  • Zitat

    Original von MikeRR
    Hesch wieder nüt verstande gäu? :face_with_tongue:


    Roti oder Blaui zahle uf em Display und en Halterig drum rum si scho 2 verschiedeni Sache oder, d Halterig brauchsch nit isch numme chli schöner und chli besser gschützt.


    Muesch die chline bildli rechts aluege bim erste post, da gsehsch das normal kei Umrandig dran isch.


    Also wenn ich uf die Offiziell Homepage gahne , gseni derte weli in blau , rot , grüen und silber ! Und 'zwar s'ghüüs und nöd nume d'belüchtig *arrogantdieschulterzudreh*

  • Gopf du hose... :ugly:


    Serie:
    [Blockierte Grafik: http://www.acumen-electronics.co.uk/upload/acumen/products/1138639817_130_dg8_on_aprilia_cropped.jpg]


    "Don't forget you can enhance the DG8 by a billet aluminium surround, also available in Blue."




    Mit "billet aluminium sourround"
    [Blockierte Grafik: http://www.acumen-electronics.co.uk/upload/acumen/products/1138639786_130_blue_dg8_in_blue_housing.jpg]

    Take a walk on da house side!

  • Man du Nuss ( bald gönd eus die "zame" schimpfwort uus :face_with_tongue: )


    dann gugg richtisch , du dort kannst direkt mit blau alu kaufen. konkret !

  • NEIN!


    Man kann es mit blauer BELEUCHTUNG kaufen, es ist zwar mit der blauen Umrandung abgebildet aber unten in der Beschreibung steht der Text den ich zitiert habe.
    Auf der Herstellersite, im Pichard Katalog ist es auch so.
    Die Umrandung musst du dazu bestellen.

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von MikeRR
    NEIN!


    Man kann es mit blauer BELEUCHTUNG kaufen, es ist zwar mit der blauen Umrandung abgebildet aber unten in der Beschreibung steht der Text den ich zitiert habe.
    Auf der Herstellersite, im Pichard Katalog ist es auch so.
    Die Umrandung musst du dazu bestellen.


    buahaha , man mer chan dich soooo easy ufrege :haha: :haha:

    Einmal editiert, zuletzt von Cedi ()