Wo Stahlstange choufe?

  • I sueche e Quelle für 6mm dicki 1150mm längi Stängli us billigem aber rostfreiem Stahl, het öpper grad e Idee wome das überchunt?

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Hm chame dert ou als Normalo bstelle? I ha mau e Account beantreit füre Onlineshop aber ha nie öppis ghört...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • velecht händs im pestalozzi öbis aber weiss ned öbd dert als normalo chasch bstelle


    i luege susch mal
    aso
    o 6mmx1150mm us rostfreiem material?


    für was bruchsch es denn?


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Bi churz go luege bi dene, i ha eifach kei Ahnig wele Typ vo dene 100 Stahlsortene wo si hei i bruche...eifach die billigsti :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ebe wennt mer de verwändigszwäck seisch cha der velecht hälfe. also bsorge chönnti das scho glaubi. müesstisch velecht eifach gad zahle


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Mr hei ja no im MSN gluegt gha...chasch süsch ou im Forum schribe we öpis usegfunge hesch, i bi drum bis am Zistig fasch oder gar nid deheime :winking_face: merci für di Isatz!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja ich han scho im gschäfft chromstahl! müest luegä wie tüür oder vielicht au gratis... :smiling_face_with_horns:

    [SIZE=2]"Was dem einen Lärm, hört der andere gern."[/SIZE]

  • I luege itz mau mitem Charlie we das nüt würd werde würdi uf di zuecho Sandro, merci für d Hilf :smiling_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ond wenn alles nüt werd...cha ech ganz secher i de Bude bstelle...