I sött mi mal vorstelle :-)

  • Salut ond härzlech willkomme. Schön dass du do häre gfonde hesch.


    Du besch zwar ned grad e de nöchi vo de meiste do em forum, aber hoffentlech lehrt mer dech gliich mol persönlech amene uusfährtli oder stammtesch könne.


    Gruess Peak wo nor 15min bes a brünig hed.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • du wohnsch im jura und fahrsch kein enduuro...
    neii aber au...
    aber griess di au da bi üüs :winking_face:

  • so aso jetzt segi au mal no sali sali


    im jura cha mer glaub no geili tourli mach... :evil2::evil2::evil2::evil2::evil2:


    aso immer schöön obe bliibe und net zwüest tue :mad::mad::mad::mad::mad:


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • Wooouw, merci vill mol. do wird me jo richtig ufgnoh nid so wie bi ..... hahahahahahaha :smiling_face:
    Server, du bisch e bitch und bi dr nächschte usfahrt fahr dr ins hinterrad,LOOOOOOOL :wand:


    :smiling_face:

    für usfahrte binni meischtens zha und i mach au kei drama wenns mol biz wyterwäg isch :smiling_face:


    griessli




  • hehe zersch muesch mir mal nache möge :winking_face:

  • jo scho biz, aber er chan jo au anderscht und er fahrt würklich sau guet *gesagt haben muss* oder nid?
    i hans super gfunde und ich hoff mir mache das wiedermol.
    het ämel sau guet do in anbetracht....ebe...blabla, jetzt sültzi nur no, aber du weisch jo was ich mein :smiling_face:
    ahh so nebebie, han e pneu bstellt bi reifendireckt, hoff es längt mir no vorem 28.7. muess morn grad go izahle und wenn en nid vorem 28 bechum hani e grosses problem und minni ferietäg wärde biz chleiner.
    najoo, mal gucke :smiling_face:


    griessli

  • au es welcome vo mer. ja jura tönt emer guet werde die ferie denn au ab und zue mal dert underwägs sie.
    wennt en dr-z 400sm und en ktm lc4 a der verbidonnere gsehsch chasch des pfötli lüpfe das wär denn ich met de fründin gsi :mad:


    velecht gseht mer sech ja mal uf der strass


    cu charlie and have fün on the road

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...