Prüfstand / Vergaser appstimmen..

  • Weis eine en Mech wo 1Zyl KTM`s uf sin prüefschtand sezt und mässige macht ?


    S gaat drum en Mikuni TMR40-36 ufe KTM 620 appzschtimme..


    gruess de RaV...

  • Wet mit minerä au mal uf dä Prüefstand.. Bitte mir au wiiterleitä thx :grinning_squinting_face:


    Sori ravü fürs missbruche vo dim Thread :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • In Horn am Bodensee gibts einen, müsste meinen Mech mal am We fragen, ob er mir mal die Adresse geben könnte.

    :smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

  • ravi


    Dä Zachmann hät au KTM. Hät en spezielle Prüefstand, wo mer au chan abe brämse (gaht bim Dynojet usw. nöd). Zum dä Töff istellä, schweisst er no än Sensor i, dass er das ganze Perfekt chan istellä. Kostet ca. 300 CHF. Aber besser chasch en dänn nümme istellä. Macht er bi sine Teanbikes au so....


    Gruess
    SOK

  • Zitat

    Original von Milan
    zu 95 % hät de Birchler Motos aus so en Prüfstand.
    da no de Knopf KTM Birchler
    und wenn ich mich nöd ganz Teusche, denn söt de
    Odermatt, da de Knopf KTM Odermatt
    ebefalls au so en Prüfstand ha.



    jep, de birchler in einsiedeln hät eine! ha deht mis heck mache lah und ha de prüefstand gseh am dunnstig..:D

  • aso eine woni weiss esch de ktm ulrich in mörike da de knöpfli


    KTM-Ulrich


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Also der Birchler isch en unsympatische cheib worde,
    KMS töönt guet nur 300?? naja, s gaat mer nur no um 1-2 finesse... aber wird mal aafrööge..
    de ulrich kenni ned, nur mal ghört, wens bi KMS ned klappet luegi det mal ie :winking_face:


    THX allne für ihri infos.. :top: