Ich und mini gixxer

  • :face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • Hehe jo ihr sind scho alläs glatti siächä... :winking_face: Aber jo macht halt scho spass...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von DonBosco



    ahh denn kenn ich die ja beschtens hehe



    Ja ja immer die Heizer, wo dür d Päss fahre aber gar nie richtig gseh, wo dass si eigentlich düre gfahre si.... Jetz wüsse mirs.... Schliesslich.... Und überhoupt :haha:

  • Nähmt mich ja wunder obs Chnüh am Bode würklich öpis usseiht über d'Kurvegschwindigkeit. Insbesondere wänns Chnüh fast im "90°" Winkel vom Töff abdreiht wird!! :ugly:
    Nimmt mich ja mal wunder, wer da würklich ufriesst und wer bloss es "schöns Föteli hät wellä.


    Das hät mer ja mal scho mal gseh aber apropos Kurveneigig! Und ich han doch no chli en höcherä Schwerpunkt die einte "Supersportler...".


    [Blockierte Grafik: http://i54.photobucket.com/albums/g88/sok_photos/_MG_7468.jpg]

  • jeah sok voll grisse. sm esch halt scho geil


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • ja de sok isch natürli scho wit unde mirco aber verglich doch mal sis föteli mitem kücken oder spitzbueb sim!!!???? wenn überhaupt no öpis fehlt, vo wäge neigig, denn sehr sehr wenig. es isch öpis wo hine und vorne nöd chasch vergliche nur scho vode kurvegschwindigkeite her... s kücken chan glaub bi sim tempo nüme de scheiche an bode hebä....und de sok kei chance zum chnü an bode hebä :mad:


    also kein würkliche verglich möglich--->niemer grisse :face_with_rolling_eyes:

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • @Stephan


    Rächt häsch. Klar cha mers nöd so 1:1 verglieche aber mer chas öpä is verhältniss stellä. Dänn chunts au immer uf de Kurveradius druf ah. Je nach dem, chan mer wieder d'Kurvegschwindigkeite verglieche.....
    Übrigens, isch das au es allgemeins Statement gsi. Das s'Chnüh am Bodä, nöd zwanghaft öpis über d'Kurvegschwindigkeit mues ussäge. Spitzbueb hät scho ä aständigi Neigig aber es git anderi die hebet eifacht s'Chnüh ussä und drucket nöd dä töff abä. Säb han ich wellä damit ussäge.
    Nach wie vor nähmts mich trotzdem wunder, wer vo denä Hangover Rowdies würklich schränzt und wer es kurzes uflüüchte gha hät. Würd gern mal, mit emenä richtig schnälle Racebike fahrer go ä Tour machä.


    Gruss
    SOK

    Einmal editiert, zuletzt von sok ()

  • Soooooooooo GROOOOSSS :D:D:D


    Han au no es Lego zbütä :grinning_squinting_face:


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/DSC_3369(Original).jpg]



    Und da no ä anderi Schräglag :mad::mad:


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/wheel(Original).jpg]


    Edit:


    Da nomal ä anderi Schräglag :grinning_squinting_face:


    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/stoooop(800x600).jpg]

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

    Einmal editiert, zuletzt von pseudOnat ()

  • sok, schöns föteli hesch da :grinning_squinting_face:


    Z chnü isch en show effekt, nid meh und nid weniger, uf dr strass bini eigentlich schneller ohni, und wenns den richtig tief isch, chunts eh am bode ah....


    sok, chasch gern mal mit cho fahre :grinning_squinting_face:



    und schüsch, hier gsesch dr kurveradius und z tempo:
    KLICK

  • hei pseudo aso die wheeliestrecki kenni ergendwoher :smiling_face_with_horns: dert hani glaub en zx6r lah stah wenis rächt weiss :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von sok
    Nähmt mich ja wunder obs Chnüh am Bode würklich öpis usseiht über d'Kurvegschwindigkeit.


    Nei, es Chnüü seit üüberhaupt nüt über d'Gschindigkeit us. Ich chan ohni Chnü die genau glich Schräglag fahre.
    Für de Chnüüiisatz gits 4 Gründ. Je nachdem chammers wege eim, zwei, drü oder alle Gründe aawände:


    1. Pose


    2. durch d'Verlagerig vom Körpergwicht nebed de Töff nimmt mer de Schwärpunkt abe und chan mit weniger Schräglag die glich Gschwindigkeit fahre. Das macht mehr, wenn de Töff wege Fuessraste, Uspuff etc streift, und de Töff nümm meh Schräglag zuelaht. Durch s'Verlagere chammer jetzt also schneller fahre, ohni no schräger müse fahre.


    3. durch de Knüüiisatz merkt mer wenn das de Bode chunt und chan s'Limit besser iischetze, wie vill d'Reife no verträged


    4. es git Fahrer die chönd effektiv es rutschends Hinterrad mit em Knüüiisatz so entlaschte, dass sie nöd stürzed.... Isch mir jedefalls gseit worde.


    Wennd jetzt mind. eine vo dene 4 Gründ hesch, chasch dis Chnüü am Bode trucke.
    Denn weg dim höchere Schwärpunkt:
    De Schwärpunkt vom Töff selber (nöd mit Fahrer) isch innere Kurve genau uf d'Fahrlinie grichtet und entscheidet d'Schräglag nöd im gringschte. Ersch de Iisatz vo dim Körper veränderet dä us de Töffmitti use. Was aber no entscheidend isch: je dünner d'Pneu, desto schneller chasch mit de gliche Schräglag id Kurve, will d'Abwichig vode Schwärpunktlinie zude Pneuflanke chlinner isch als bime 190er oder so.


    Ah, und weg mim Fötteli: ich gibs zue, ich han 0km/h druff gha, s'Fötteli isch während em Fall entstande, woni iischalt d'Händ am Länker bhalte han und de Fall han welle mittem Chnüü abfange... :mad:



    Zitat

    Original von Stephan
    ...verglich doch mal sis föteli mitem kücken oder spitzbueb sim!!!???? wenn überhaupt no öpis fehlt, vo wäge neigig, denn sehr sehr wenig


    nene, au bi mir isch no recht vill meh mögli...

    2 Mal editiert, zuletzt von spitzbueb ()

  • Die Fotos von Trescher sind jetzt online.
    Hier der Beweis, dass man auch gute Schräglage ohne jegliche Knieschleiferei hinkriegt...


    [Blockierte Grafik: http://www.sportfoto-trescher.de/2006/renntraining/06_35_adr/gelbe_gruppe/images/06-35-132.jpg]


    Hier noch die anderen:
    [Blockierte Grafik: http://www.sportfoto-trescher.de/2006/renntraining/06_35_adr/gelbe_gruppe/images/06-35-180.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.sportfoto-trescher.de/2006/renntraining/06_35_adr/gelbe_gruppe/images/06-35-222.jpg]

  • Zitat

    Original von Stephan
    ...verglich doch mal sis föteli mitem kücken oder spitzbueb sim!!!???? wenn überhaupt no öpis fehlt, vo wäge neigig, denn sehr sehr wenig


    nene, au bi mir isch no recht vill meh mögli...[/quote]
    Ich han demit nöd gmeint das du am aschlag bisch mit de schreglag sondern das zwüsche dinere schreglag und am sok sinere nöd vill fehlt! :ugly:



    @mirco: das wüssti den!??! :böse::confused_face:

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • Ich find au dass das eifach en andere Style isch mit em Knüü. Es isch sichr geil wenn me das ka.. Abr es isch kei Muess und es muess au nit unbedingt heisse dass me vieeel schneller durch Kurve fahrt...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst